سریال Snowfall (بارش برف) که سریال درام جدیدی از شبکه FX در مورد رخنه همه گیر استفاده از کوکایین در لس آنجلس می باشد، قرار است که در ۱۵ تیر ۱۳۹۶ (۵ جولای ۲۰۱۷۷) پخشش شروع شود. سریال که توسط جان سینگلتون، اریک آمادیو و دیو اندرون ساخته شده است، توسط این سه مرد به همراه توماس اشلم، مایکل لندن و توماس انگلسون تولید می شود.

در سال ۱۹۸۳ در لس آنجلس، بارش برف با طوفانی در راه شروع می شود و نام آن کرک می باشد. این سریال درام یک ساعته در برابر مراحل رشد اولیه همه گیر کرک و همانطور که می دانیم، تاثیر افراطی آن بر فرهنگ قرار می گیرد. سریال چندین شخصیت متعدد را در مسیر برخورد خشونت آمیز دنبال می کند که شامل فرانکلین سینت (دمسون ادریس) یک کارآفرین خیابانی جوان در جستجوی قدرت، گوستاوو زاپاتا (سرجیو پریس منچتا)، یک کشتی گیر مکزیکی که در جنگ قدرت بین خانواده های جنایی گیر کرده است، تدی مک دونالد (کارتر هادسون) یک مامور سیا که سعی دارد از گذشته تاریک خود فرار کند و لوسیا ویلانووا (امیلی ریوس) دختر خونسرد یک ارباب تبهکار مکزیکی می باشند.

قسمت آزمایشی توسط سینگلتون، آمادیو و اندرون نوشته شده است و تیم کارگردانی بلژیکی به نام عادل العربی و بلال فلاح (Black, Image, Broeders) کارگردانی آن را بر عهده دارد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *