تایید حضور ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ در Avengers: Infinity War

بطور رسمی تایید شد که آقای ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ جزو بازیگران Avengers: Infinity War است. مارول استودیوز مدتی است که تبلیغ برای Infinity War را آغاز کرده است، آن هم با قدرت زیاد. چند روز قبل شاهد انتشار تصاویری از فیلم و سپس ۱۵ کاور تماشایی از آن توسط EW بودیم، امروز دومین تریلر رسمی Avengers 3 منتشر شد که بواسطه آن نگاهی تازه به شخصیت های فیلم پیش رو داشتیم، خبر شروع پیش-فروش بلیط های آن را هم امروز شنیدیم، در نهایت نیز شاهد انتشار یک پوستر جدید از فیلم بودیم.

مارول با انتشار این پوستر در واقع بلند فریاد زد که ببینید ما چند تا بازیگر درجه ۱ داخل فیلم جدیدمون داریم!! پوستر جدید شخصیت های مختلف را از سراسر دنیای سینمایی مارول گـرد هم آورد اما این تمام هدف آن نبـود. مثل همیشه، پوستر شامل لیست بازیگران فیلم Infinity War هم بود و همین لیست تایید کرد که ستاره سریال پرطرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، آقای ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ در این فیلم حضور دارد.

اگر به یاد داشته باشید نخستین بار سال گذشته میلادی بود که شنیدیم ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ ممکن است در فیلم بعدی Avengers حضور داشته باشد، اما مارول هرگز به طور دقیق نام بازیگران این فیلم را اعلـام نکرد. ما طی این مدت هیچ عکسی که ثابت کند او در پشت صحنه فیلم حضور داشته است ندیدیم، به جز یک مورد که تصویری از او با موهای نارنجی رنگ منتشر شد. به همین دلیل واقعا کار سختی بود که بخواهیم بگوییم او دخالتی در Avengers 3 داشته است یا نه، حتی تصور بسیاری بر این بود که او اصلا در این فیلم بازی نمی کند. اما حالا مارول بطور رسمی حضور او در فیلم بعدی خودش را تایید کرده، اما هنوز نمی دانیم که چه نقشی در فیلم دارد.

حال از آنجا که ما تاکنون ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ را در هیچکدام از تیزر، تصاویر یا پوسترهای منتشر شده از Infinity War ندیده ایم، و تنها حضور او تایید شده می توانیم به این نتیجه برسیم که نقش او چندان مهم نیست. جو و آنتونی روسو کارگردان های این فیلم برای Avengers 3 تمرکز خودشان را بر روی شخصیت های از پیش معرفی شده MCU قرار دادند، اما در این میان ما شاهد معرفی شخصیت های جدیدی هم خواهیم بود ولی نباید انتظار داشته باشیم که آنها دخالتی در نبرد نهایی داشته باشند.

هنوز نمی دانیم که ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ چه نقشی در فیلم جدید مارول دارد، و برای فهمیدن آن صبر کنیم تا اکران فیلم آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *