تصویر تبلیغاتی جدید از «اونجرز: جنگ ابدیت»

عنوان فیلم «اونجرز: جنگ ابدیت» گویای همه چیز است، اما سازندگان وعده یک فیلم حماسی با درگیری‌های بی‌وقفه داده‌اند و نبردی شبیه به «ارباب حلقه‌ها» میان ارتش «تانوس» در یک سو و چهره‌های آشنای دنیای سینمایی مارول در سوی دیگر. «تانوس» در قسمت سوم «انتقام‌جویان» جنگ را به زمین می‌کشاند و «استیو راجرز» و هم‌دستانش باید در برابر این دشمن شرور بایستند.

در حالی که هنوز رسماً نه پوستری برای فیلم منتشر شده و نه یک تریلر کامل، اما مارول از طریق «توتال فیلم» سرانجام یک تصویر رسمی در اختیار هواداران قرار داده است که در آن «کاپیتان آمریکا» و دار و دسته‌اش را می‌بینیم. این تصویر با لحظاتی که در تریلر سوپربول مشاهده کردیم متقاوت است، و این صحنه تماماً در منطقه «واکاندا» روی می‌دهد، همچنانکه ارتش «تی‌چالا» پشت سر قهرمانان دیده می‌شوند.

در فیلم «اونجرز: جنگ ابدیت» جدا از قهرمانانی که در تصویر می‌بینیم، «تونی استارک» هم حضور دارد و در نیویورک گروهی تشکیل می‌دهد. «مرد عنکبوتی»، «دکتر استرنج» و چندین شخصیت دیگر از دنیای سینمایی مارول هم در فیلم حاضر خواهند بود.

فیلم «اونجرز: جنگ ابدیت» در تاریخ 27 آپریل به صورت همزمان در آمریکا و سراسر دنیا روی پرده می‌رود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ 4 می در ایالات متحده اکران شود اما دیزنی در دقایق آخر تصمیم گرفته که برای جلوگیری از اسپویلرها فیلم را همزمان در سراسر دنیا اکران کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *