تولید فصل دوم مستند «Cosmos» رسما تأیید شد

مجموعه مستند Cosmos پس از انتشار فصل اول با واکنش های خوبی همراه شد و از همان ابتدا جز محبوب ترین ها قرار گرفت.

فاکس و نشنال جئوگرافیک برای تولید فصل دوم مستند علمی «کیهان» (Cosmos) چراغ سبز نشان دادند. فصل دوم این مستند که ریبوت مجموعه قدیمی «کارل سگان» در دهه 1980 میلادی است از این پس با نام «کیهان: عالم امکان» (Cosmos: Possible World) شناخته خواهد شد و به مانند فصل اول «ست مک‌فارلین» تهیه آن را برعهده دارد که نقش مهمی در ساخته شدن این مستند داشته است.

«نیل دگراس تایسون» اخترفیزیکدان 59 ساله آمریکایی همچون فصل اول، مجری این مستند است که طبق برنامه باید در بهار سال 2019 روی ایر برود. «کیهان: اودیسه فضازمانی» (Cosmos: A SpaceTime Odyssey) در سال 2014 پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه نشنال جئوگرافیک شد و بیش از 135 میلیون نفر در سراسر دنیا از طریق فاکس و نشنال جئوگرافیک به تماشای آن نشستند. فصل دوم این مستند نیز دوباره در ایالات متحده از طریف این دو شبکه و در سراسر دنیا از طریق نشنال جئوگرافیک در 171 کشور و به 43 زبان پخش خواهد شد.

همزمان با پخش فصل جدید این سریال، نشنال جئوگرافیک پس از مدت‌ها انتظار کتابی به نام «Cosmos: Possible Worlds» نیز منتشر می‌کند که درآمدی است بر « Cosmos: A Personal Voyage» کتاب پرفروش «کارل سگان».

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *