جاش برولین صحنه مشترکش در Avengers با بری لارسون را تایید کرد

جاش برولین، که نقش تانوس را در دنیای سینمایی مارول (MCU) بازی می کند، تایید کرد کـه حداقل یک صحنه مشترک با بری لارسون بازیگر نقش کاپیتان مارول خواهـد داشت. از آنجـا که انتظار نمی رود کاپیتان مارول را امسال در Avengers: Infinity War ببینیم، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که این صحنه مشترک مربوط به فیلم Avengers 4 شود — هرچند ما شنیده ایم که کاپیتان در جنگ ابدیت حضور دارد.

طرفداران MCU با اشتیاق خیلی زیادی منتظر معرفی کاپیتان مارول هستند، طی چند ماه اخیر هم ما گزارش های ضد و نقیض بسیاری در وصف حضور یا عدم حضور کارول دانورز در فیلم Avengers: Infinity War شنیدیم، چون این احتمال وجود دارد کـه شاهد معرفی او قبل از حضورش درCaptain Marvel باشیم. امـا رئسای MCU بارها اظهار داشته اند که در Infinity War خبری از کاپیتان مارول نخواهد بود، پس طرفداران انتظار دارند که او را در قسمت چهارم Avengers ببینند، کـه در کنار بزرگ ترین قهرمانان زمین قرار می گیرد.

در یک مصاحبه با Total Film Magazine، جاش برولین درباره نقشی که در MCU دارد صحبت نمود، و از صحنه های مشترکش با تعدادی بازیگر حرف زد. یکی از این بازیگران بری لارسون است، اشاره به لارسون تایید می کند که تایتان دیوانه بـا کاپیتان مارول روبرو خواهد شد. برولین همچنین به کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا)، ﺭﺍﺑﺮﺕ ﺩﺍﻭﻧﯽ ﺟﻮﻧﯿﻮﺭ (مرد آهنی)، ﺩﺍﻥ ﭼﯿﺪﻝ (ماشین جنگی) و ﮐﺮﯾﺲ ﻫﻤﺴﻮﺭﺙ (ثور) اشاره نمود. البته این بدین معنا نیست که تمام این شخصیت ها با کاپیتان مارول در یک صحنه مشترک خواهند بود؛ این می تواند تنها به این معنا باشد که تانوس با هر کدام از شخصیت های نامبرده شده در نقاطی از فیلم ملاقات می کند، حال در Infinity War یا Avengers 4.

با این حساب رویارویی تانوس با کاپیتان مارول قطعی است، اما هنوز معلوم نیست که در کدام فیلم شاهد نمایش این صحنه خواهیم بود، بیشتر به نظر می رسد Avengers 4 باشد ولی هنوز بسیاری عقیده دارند کاپیتان مارول ممکن است از بازیگران Infinity War باشد، مثلا در صحنه بعد از تیتراژ دیده شود یا یک حضور چند دقیقه ای داشته باشد. با توجه به اینکه انتظار می رود تانوس شرور اصلی فیلم Avengers 4 باشد، ملاقات با کاپیتان مارول چندان عجیب به نظر نمی رسد. حال از آنجا که کاپیتان مارول یکی از قدرتمندترین شخصیت های MCU است، طرفداران خیلی دوست دارند ببینند که این قدرت ها چه تاثیری بر روی تانوس خواهند داشت.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *