«جوردن پیل» در فیلم بعدی خود با «الیزابت ماس» همکاری می‌کند

به دنبال موفقیت شگفت‌آور اولین تجربه سینمایی «جوردن پیل» با فیلم درخشان «برو بیرون» (Get Out)، این فیلمساز به سراغ تولید فیلمی تحت نام «ما»‌ (Us) می‌رود.

پیل نام فیلم جدیدش را سه شنبه گذشته از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و به نوشته ورایتی، «الیزابت ماس» و «لوپیتا نیونگ» برای بازی در نقش‌های اصلی در حال مذاکره هستند. «وینستون دوک» (پلنگ سیاه) دیگر بازیگری است که احتمال حضورش در یکی از نقش‌های اصلی وجود دارد.

فیلم «برو بیرون» با بودجه ۴.۵ میلیون دلاری توسط استودیوی بلوم‌هاوس ساخته شد، در فوریه سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت و در نهایت ۲۵۵ میلیون دلار در گیشه فروخت. این فیلم با نقدهای عموماً مثبت مواجه شد و نامزدی اسکار بهترین فیلم سال و بهترین فیلمنامه اوریجینال را برای کارگردان به ارمغان آورد. در مراسم اسکار سال گذشته پیل با این فیلم ترسناک جایزه بهترین فیلمنامه را تصاحب کرد.

نویسندگی و کارگردانی «ما» همچون اثر قبلی توسط خود پیل انجام می‌شود. در حال حاضر اطلاعات دیگری از قصه و شخصیت‌ها منتشر نشده اما استودیوی یونیورسال از هم اکنون تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۱۹ را برای اکران فیلم در نظر گرفته است.

نیونگ امسال فیلم «پلنگ سیاه» را روی پرده داشت و به زودی با فیلم «هیولاهای کوچک» به سینما بازمی‌گردد. «الیزابت ماس» نیز در حال حاضر فصل دوم «سرگذشت ندیمه» را در تلویزیون دارد و به زودی در فیلمی تحت عنوان «آشپزخانه» در مقابل «ملیسا مک‌کارتی» و «تیفانی هدیش» جلوی دوربین می‌رود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *