دث استروک (Deathstroke) یکی از مهیب ترین شخصیت های منفی در دنیای دی سی می باشد. در اصل او دشمن گروه تین تایتان می باشد، که با برخی از بزرگترین ابرقهرمانان دنیای دی سی رو به رو شده است که شامل بتمن، گرین ارو و واندر وومن می باشد. قدرت، مهارت ها، توانایی ها و اعتماد به نفس اش به قدری زیاد است که حتی این واقعیت که فقط یک چشم دارد را پنهان نمی کند. بنابراین، ورود او به دنیای مشترک دی سی از همان ابتدا قابل پیش بینی بود. در سپتامبر ۲۰۱۶، تایید شد که کاراکتر دث استروک در فیلم The Batman حضور خواهد داشت و نقش آن را جو مانگانیلو ایفا خواهد کرد.

از زمان این اعلام، مانگانیلو به مراتب جزییات و عکس هایی از روند فیلم و نقشش منتشر کرده است. پس زمانی که این بازیگر برخی شبهات را در مورد حضور یا عدم حضورش در فیلم مستقل بتمن به راه انداخت، خیلی تعجب بر انگیز بود. هنگامی که بن افلک از کارگردانی فیلم کنار رفت و مت ریوز سکان را به دست گرفت، فیلمنامه ی فیلم وارد بازنویسی شد و زمانی که در مورد حضورش در مورد فیلم پرسیده شد، مانگانیلوی مشتاق ناگهان فروتن شد.

خالق دث استروک به همراه جو مانگانیلو

سوسو های امیدی برای کسانی که خواهان دیدن جو مانگانیلو در نقش دث استروک هستند، وجود دارد. اخیرا این بازیگر با خالق کاراکتر دث استروک به نام مارو ولفمن ملاقات کرد. پس از این ملاقات، ولفمن در شبکه ی اجتماعی خود اعلام کرد:

“پس از یک ناهار عالی با مانگانیلو، من بیش از همیشه احساس راحتی و اطمینان می کنم که ما باید به دث استروک فیلم های بزرگی که شایسته اش باشند را بدهیم.”

لازم به ذکر است که ولفمن هیچ اشاره ای به حضور دث استروک در فیلم بتمن نکرده است. در دنیای دی سی، چندین فیلم دیگر وجود دارد که این کاراکتر می تواند در آنها حضور یابد. احتمال دارد که او یک حضور کوتاه و برجسته در فیلم Justice League (لیگ عدالت) داشته باشد. باز هم ذکر می شود که ممکن است او در فیلم های آینده ی دنیای دی سی همانند Aquaman (آکوامن) و Shazam (شزم) و Cyborg (سایبورگ) یا Green Lantern Corps (سپاه فانوس سبز) دیده شود.

با این حال، هنوز این امکان وجود دارد که مانگانیلو را در نقش دث استروک در فیلم بتمن دیده شود. به هر حال، اینکه مشخص شده است که او نقش دث استروک را بازی می کند، به نحوی یک قدم رو به جلو است.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *