فیلمبرداری فصل اول سریال The Punisher (مجازاتگر) به پایان رسید تا برای پخش در اواخر سال میلادی خود را آماده کند. سفر نتفلیکس از میان خیابان های میانی شهر نیویورک در دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۵ با فصل اول سریال Daredevill (بی باک) شروع شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت و جار و جنجال منتقدان و ستایش بیننده ها را بر انگیخت. در همان سال، همین اتفاق برای فصل اول سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) رخ داد.

سال ۲۰۱۶ نیز با پخش فصل دوم سریال بی باک که نظرات منتقدان را جلب کرد، حتی احساسات مثبت بیشتری را به سمت دنیای نتفلیکس-مارول کشاند. در پاییز سال گذشته نیز  پخش سریال Luke Cage (لوک کیج) موفقیت دیگری بود که ثابت کرد هر کدام از اعضای تیم مدافعان راه خود را به دنیای مخاطبان دارند و این مسئله را ثابت کرد که هر ابرقهرمانی قادر است که سریال جداگانه ی خود را داشته باشد.

متاسفانه، این ستایش های بی پایان از سریال های ابرقهرمانی نتفلیکس با پخش فصل اول سریال Iron Fist (مشت آهنین) به پایان رسید. این اولین عضو از تیم مدافعان می باشد که مخالفان بیشتری نسبت به طرفدارانش بدست آورده است. البته به خاطر شروع ضعیف کار مارول و نتفلیکس در سال ۲۰۱۷، نمی توان آنها را به سوی خاتمه به این همکاری هل داد. سریال The Defenders (مدافعان) در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۸ آگوست ۲۰۱۷) و سریال The Punisherr (مجازاتگر) بعد از آن در اواخر سال جاری میلادی پخش می شوند.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *