داستان ریک و مورگان در سریال The Walking Dead تمام نشده است

گرچه ممکن است لنی جیمز سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را برای پیوستن به نسخه فرعی این سریال یعنی سریال Fear The Walking Dead (ترس از مردگان متحرک) ترک کرده باشد ولی بر طبق گفته‎های اندرو لینکن، داستان ریک و مورگان هنوز به پایان نرسیده است. اولین متحد ریک پس از اینکه در بیمارستان بیدار شد و فهمید که جهان توسط زامبی‎ها مورد تاخت و تاز قرار گرفته، مورگان جونز و پسر جوانش به نام دووین بود.

اگرچه راه این دو از یکدیگر جدا شد ولی در نهایت، در مکانی به یکدیگر رسیدند. زمانی که مورگان پسرش را به طرز غم‎انگیزی از دست داد، تلاش کرد تا دوست قدیمی‎اش، ریک را پیدا کند و از آن زمان، این دو در حال همکاری با یکدیگر در الکساندریا هستند. با این وجود، فصل هشتم سریال مردگان متحرک، مورگان را به سوی مسیر بسیار متفاوتی یعنی به سوی سریال ترس از مردگان متحرک سوق داد.

بسیاری از بیننده‌ها بر این باور هستند که حضور مورگان جونز در سریال ترس از مردگان متحرک به معنای پایان کار او در سریال اصلی خواهد بود ولی بازیگر نقش ریک، اندرو لینکلن به طور جدی معتقد است که هنوز داستان‎های بیشتری میان ریک و مورگان برای ارائه وجود دارد. لینکلن اظهار می‎کند:

“فصل ۸ سریال بسیار بسیار غم‌انگیز و ناراحت‎کننده بود. خداحافظی‎های بسیار و همچنین خداحافظی بزرگی وجود داشت. ولی در مورد لنی جیمز، حس خاص و ویژه‌ای وجود داشت که بیانگر ملاقات دوباره با او در آینده است. همیشه داستان ریک و مورگان اینگونه بوده است. نمی‎دانم، احساسی می‎کنم هنوز این پایانی برای ریک و مورگان نمی‎باشد.”

تانی کال

bia2mag

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *