درست هنگامی که ممکن است کسی فکر کند که دواین جانسون ملقب به راک، این کشتی گیر سابق که حال تبدیل به بازیگر شده است، احتمالا نمی تواند بیش از این شهرت و جذبه شخصی اش را افزایش بدهد، این مرد راهی برای این کار پیدا می کند. او در شبکه های اجتماعی میلیون ها طرفدار دارد که هر حرکت او را دنبال می کنند. او هر ساله در چندین فیلم پر فروش و مهم بازی می کند که گاهی اوقات عنوان سودآورترین بازیگر جهان را به خود اختصاص می دهد. او همچنین در سریال Ballers محصول شبکه اچ بی او بازی می کند، یک کانال را در شبکه اجتماعی یوتیوب به خوبی اداره می کند و در برخی موارد نیز به دنیای کشتی WWE باز می گردد. مسلما اگر جایزه ای برای سخت کوش ترین فرد در تجارت فیلم و سریال باشد، قطعا آن باید به دواین جانسون اهدا شود.

پس از اینکه دونالد ترامپ کمپین انتخاباتی به راه انداخت و در نهایت نیز سال گذشته رییس جمهور آمریکا شد، ایده ی به تصرف در آمدن کاخ سفید توسط یک فرد مشهور سیاسی بدون تجربه دیگر دور از ذهن نیست. به طور طبیعی این باعث می شود که مردم هنرمند مناسب خود را برای این کار پیشنهاد بدهند و به نظر می رسد که راک یکی از نام های بالای لیست می باشد. مطمئنا جانسون فردی کوشا و سختکوش است و در انگیزه دادن نیز فصاحت دارد و برخی به صراحت مایل اند که پشت او قرار گیرند و او را دنبال کنند.

برای کسانی که ممکن است فرض کنند که کاندید شدن راک برای رییس جمهوری آمریکا چیزی بیشتر از یک خیالبافی نیست، باید گفت که خود او نیز در جدید ترین مصاحبه اش از دنبال کردن این ایده گفته است. هنگامی که از او سوال شد که آیا احتمال دارد که روزی بازیگری را کنار بگذارد و به دنبال مقامی ارشد در آمریکا باشد، جانسون پاسخ داد:

“فکر می کنم که این یک احتمال واقعی و عملی می باشد.”

با این حال، این اولین باری نیست که جانسون به این موضوع به طور عمومی اشاره کرده است، در تابستان گذشته و در یکی از شبکه های اجتماعی، او به این موضوع اشاره کرده بود.

در حالی که بدیهی است که او هیچ تجربه ی دولتی ندارد، ولی او دارای مهارتی می باشد که شاید بزرگتر نیز باشد و آن مهارت دوست داشتنی بودن و جذابیت او می باشد. او می تواند با صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با مردم، آنها را به سمت خود بیاورد و انتخابات را ببرد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا او دست به همچنین عملی یعنی شرکت در انتخابات رییس جمهوری آمریکا می زند یا خیر.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *