دیزنی سریالی براساس شخصیت‌های Falcon و Winter Soldier می‌سازد

«دیزنی پلی» مینی‌سریالی بر اساس شخصیت‌های «شاهین» (Falcon) و «سرباز زمستان» (Winter Soldier) با بازی «آنتونی مکی» و «سباسشن استن» تولید می‌کند.

«ملکوم اسپلمن» نویسنده سریال «امپراطوری» (Empire) شبکه فاکس توسط استودیو استخدام شده تا سومین سریال «دنیای سینمایی مارول» تأیید شود. پیش از این اعلام شده بود که سریال‌هایی با حضور شخصیت‌‌های «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» و «اسکارلت ویچ» با بازی «الیزابت اولسن» از سرویس استریمینگ جدید دیزنی پخش می‌شود. نویسنده این دو سریال هنوز انتخاب نشده است.

«شاهین» و «سرباز زمستان» هر دو در کتاب‌های کامیک در غیاب «استیو راجرز» (کریس اوانز) کاپیتان آمریکا بودند. با توجه به شایعاتی که در مورد مرگ همیشگی استیو در «اونجرز ۴» به گوش می‌رسد، ممکن است سریال بر روی داستان «پس از دست رفته» (Fallen Son) تمرکز کند، وقایعی که جانشین استیو پس از مرگ او را روایت می‌کند. به دنبال انتشار این خبر توسط ورایتی، اسلش‌فیلم نیز گزارش داد که احتمال حضور شخصیت «ویژن» (Vision) نیز در سریال «اسکارلت ویچ» وجود دارد.

دیزنی به روشنی با توسعه این سریال‌ها با همکاری بازیگرانی مانند اولسن و هیدلستون که نقش‌های خود در فیلم‌های مارول را تکرار می‌کنند، برای رقابت با نت‌فلیکس و آمازون تمام سرمایه خود را به کار گرفته است. سریال‌های مارول در شبکه ABC‌  از جمله «مأمورین شیلد» و «مأمور کارتر» بر روی کاراکترهای انسان تمرکز داشتند و با هزینه نسبتاً پایین به تولید رسیدند. مارول در شبکه نت‌فلیکس نیز با سریال‌هایی چون «دردویل» و «جسیکا جونز» زندگی روزمره قهرمانان را به تصویر کشید.

علاوه بر این سریال‌ها، دیزنی اعلام کرده است که سریال لایو-اکشن «جنگ ستارگان» را هم با همکاری «جان فاورو» و با بودجه احتمالی ۱۰۰ میلیون دلاری به تولید می‌رساند.

سرویس استریمینگ سال آینده میلادی آغاز به کار می‌کند و آثار کلاسیک و بی‌شمار دیزنی به همراه دیگر آثار مربوط به «جنگ ستارگان» و مارول به صورت اختصاصی در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *