فیلم Scarface و داستان «تونی مونتانا» (Tony Montana) بیش از هر چیزی به خاطر فیلم سال 1983 با بازی «آل پاچینو» (Al Pacino) شناخته شده است. به نظر می‌رسد که هالیوود علاقه زیادی به پرداختن به این داستان دارد. اولین فیلم «صورت زخمی» (Scarface) در سال 1932 با بازی پل مونی (Paul Muni) ساخته شده است، ولی همه این شخصیت را با آل پاچینو می‌شناسند. شرکت «یونیورسال» (Universal) قصد دارد بار دیگر این فیلم را بازسازی کند و این بار قرار است «دیگو لونا» (Diego Luna) نقش تونی مونتانا را بازی کند.

در ابتدا قرار بود که «آنتونی فوکوآ» (Antoine Fuqua) این بازسازی را کارگردانی کند، اما به دلیل مغایرت‌ برنامه‌هایش، مجبور به ترک این پروژه شد. بر اساس گزارش سایت «ددلاین» (Deadline)، «دیوید آیر» (David Ayer) در حال مذاکره با یونیورسال است تا کارگردان این فیلم را برعهده بگیرد. آیر بیش از هر چیزی برای فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) شناخته شده است، ولی او سابقه ساخت فیلم‌های درامِ هیجانی جنایی مثل «پایان گشت» (End of Watch) و «پادشاهان خیابان» (Street Kings) را هم دارد.

البته این اولین بار نیست که یونیورسال برای پروژه بازسازی فیلم Scarface به سراغ آیر می‌رود؛ در سال 2011 آیر استخدام شده بود تا داستان فیلم Scarface را بازنویسی کند. از آنجایی که قرار است فیلم Scarface در پاییز سال آینده اکران شود، تهیه کنندگان زمان زیادی برای انتخاب کارگردان ندارند و به نظر می‌رسد که دیوید آیر بهترین گزینه ممکن باشد؛ البته در صورت رخ دادن این اتفاق، سوال‌هایی درباره‌ آینده او در DC هم ایجاد می‌شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *