6 راه برای دست یابی به سود با هدف

  1. امروز شروع کن، مهم نیست چه چیزی را

بهترین توصیه این است : امروز شروع کن، همین حالا شروع کن . بسیاری از صاحبان کسب و کار معتقدند بشردوستی شرکت ها چیزی است که انتهای جاده اتفاق می افتد. واقعیت این است که هرکس می تواند شرکت خود را به نیرویی برای سودمند بودن تبدیل کند خواه شما فردی باشید که در گاراژتان کار می کنید، دارای استارت آپ مرحله آخر با سرمایه خوب باشید، و یا یک برند پایدار باشید.

6 راه برای دست یابی به سود با هدف

اگر یک سازمان کوچک هستید و تازه شروع کرده اید، قبول کردن یک مدرسه عمومی محلی بهترین مکان برای شروع است. مدیرعامل ما مارک بنیوف معتقد است هرکس می تواند مدرسه محلی خود را تحت پوشش قرار دهد و از مدیر، مدرس و دانش آموز بپرسد که چگونه می توانند کمک کنند. نیرویی برای سودمند بودن تنها درباره پول صدق نمی کند. داوطلب شدن در مدرسه یک راه عالی برای داشتن تاثیر بزرگی بر روی جامعه می باشد.

همچنین در مورد راه های کاهش اثرات زیست محیطی خود فکر کنید. این مانند اطمینان از وجود سطل آشغال های کافی در محیط اداره ی شما و تبدیل به پلت فرم SaaS ( نرم افزار به عنوان سرویس) که باعث کاهش مصرف انرژی در محل می شود اساسی و مهم است. کار ساده ی دیگری که باید انجام دهید بازبینی شیوه های استخدام است. هنگام استخدام یا برابری جنسیتی در مورد پرداخت حقوق چقدر به تفاوت ها اهمیت می دهید؟ در مورد استخدام جانبازان چطور؟

  1. ۲. در مورد جامعه کار درست را انجام دهید حتی اگر از شما خرید نکنند.

من تجارت آموزش املاک را اداره می کنم، و اعتبار صنعت املاک و مستغلات فقط یک پله بالاتر از فروش ماشین های کارکرده است. در عصر تنظیمات خودکار و پیشرفت های تکنولوژی، مشتریان تجربه شکست املاک و مستغلات را به راحتی نمی پذیرند.  من تماما در حال ارائه آموزش و ابزار برای عوامل املاک و مستغلات هستم که ممکن است حتی هرگز مشتری نشوند. ما به طور کل، محتوای رایگان برای انجمن املاک و مستغلات فراهم می کنیم: ویدئو ها، وبلاگ ها و قسمت های منظم TomFerryShow# در یوتیوب. همه ی این ها به نام ایجاد یک نسل جدید و قوی تر از کارشناسان املاک و مستغلات می باشد.

 

  1. ۳. درک کنید که کار صحیح و خوب یکپارچه سازی فرهنگ شرکت است.

کارآفرینی اجتماعی مبتنی بر انجام کارهای خوب است، اما انجام مداوم هرگونه تلاش خیرخواهانه بدون هیچ سودی دشوار است. برای استارت آپ هایی که بر ایجاد درآمد اولیه تمرکز می کنند، انجام کار خوب اولویتی با سطح پایین به نظر می رسد.  هنگام توصیه به بنیان گذاران آن ها را به داشتن دیدگاه های مختلف تشویق می کنم. انجام کار خوب بخش جدایی ناپذیر ایجاد یک فرهنگ سازمانی پایدار است. مردم را هدایت می کند و آن ها را شاد و سلامت نگه می دارد. و اگر تیمی ایجاد کنید که حول این ارزش ها با یکدیگر فعالیت می کنند، می توانید بر تمام اشتباهات و موانع خود در راه اندازی استارت آپ غلبه کنید.

  1. به تجارت های ترکیبی فکر کنید که خوب عمل کنید و کار خوب انجام دهید.

رویای من این بود که از لحاظ مالی موفق باشم و خانواده ام را برای زندگی آماده کنم. هنگامی که آن ها را به دست آوردم مسئولیت بزرگی برای رسیدگی به نابرابری در جهان یافتم. من برنامه کمک غذایی گسترده ای را اجرا کردم که بیش از ۳۱ میلیون وعده غذایی برای فقرا در کشورهای در حال توسعه فراهم می کرد. این به دلیل سرمایه گذاری گسترده ما در زمین های کشاورزی و محصولات تولیدی آن ها که هزینه ها را پرداخت می کردند میسر بود.

  1. درک کنید که بازپرداخت سودآور است.

شرکت من یعنی “لیسن تراست” در طول هفت سال گذشته حدود یک میلیون دلار به خیریه اهدا کرده است. امروز آن پول های خیریه به BuildOn.org می روند که از آموزش و پرورش و بچه ها برای یادگیری استفاده می کند. بچه ها در برنامه دارای نرخ فارغ التحصیلی ۹۵ درصد نسبت به نرخ ۵۰ درصد در خارج از برنامه هستند.

  1. ابتدا بر روی شرکت خود تمرکز کنید.

شما نمی توانید آنچه را که ندارید به دیگران بدهید. آنهایی که نمی توانند چیزی به دیگران بدهند به وسیله ای احتیاج دارند تا برای آن ها منابعی برای تامین فراهم کنند.  برای صاحبان تجارت،در صورتی که واقعا بخواهند به مردم کمک کنند، تجارت می تواند نیرویی برای کار خوب باشد . دلیل اصلی که من “فیرچایلد” را آغاز کردم این بود که من در اصل تجربه زندگی با فقر و بار ها و مسئولیت هایی که با فقر می آید را تجربه کرده ام. من می خواهم به هر تعداد انسانی که امکان دارد کمک کنم تا از غل و زنجیر نا امنی مالی رهایی یابند.

تانی کال

برگرفته از Entrepreneur

ایران استارت آپ

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • رسیدن به هدف با این راهکار ها

    رسیدن به هدف با این راهکار ها رسیدن به هدف از آرزوها و آمالی هست که هر انسانی به آن علاقمن…
  • ایده

    هدف‌هایتان را در جمع مطرح کنید

    هدف‌هایتان را در جمع مطرح کنید برای اثربخشی بیشتر به نتایج کارهایتان، فهرست کارهایی که قرا…
  • تصمیم گیری

    اشتباهات رایج در مسیر یافتن هدف

    اشتباهات رایج در مسیر یافتن هدف یافتن هدف و مسیری که باید برای آن طی کنیم یکی از مهمترین ا…
  • بازاریابی محتوایی

    نحوه پیدا کردن هدف در شغلتان

    نحوه پیدا کردن هدف در شغلتان امروزه جوانان صرفاً با یک حقوق ماهیانه‌ی خوب، به رضایت شغلی ن…
  • خواسته‌

    9 دلیل که به خواسته‌هایتان نمی‌رسید

    9 دلیل که به خواسته‌هایتان نمی‌رسید به عقیده‌ی من، همه‌ی انسانها خواهان رضایت و موفقیت در …
  • ویژن برد

    ویژن برد چیست؟

    ویژن برد چیست؟ ویژن برد (Vision board) کولاژی از تصاویر اهداف٬رویاها و چیزهایی است که شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *