رمان The Gingerbread Girl استیون کینگ تبدیل به فیلم می شود

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، رمان The Gingerbread Girl (دختر شیرینی زنجفیلی) نوشته استیون کینگ قرار است تبدیل به یک فیلم اقتباسی شود. این در واقع ﺳﯽامین عنوان اقتباسی از آثار کینگ است که اکنون در حال توسعه می باشد.

این عنوان ابتدا بصورت یک داستان کوتاه در یکی از ﻧﺴﺨﻪهای مجله Esquire طی سال ۲۰۰۷ منتشر شد، سپس نیز بعنوان یک داستان کوتاه در مجموعه داستان Just After Sunset قرار گرفت. The Gingerbread Girl روایتگر داستان یک زن است که تنها در New England زندگی می کند، او در حال دست و پنجه نرم کردن با غم مرگ دخترش است. وی که با تمام دوستان نزدیک و خویشاوندان خودش قطع رابطه کرده، حتی پدر و همسرش، در نهایت متوجه می شود ﻫﻤﺴﺎﯾﻪاش ممکن است زنانی که به ﺧﺎﻧﻪاش می روند را به قتل برساند. این رمان طی فستیوال Cannes Film توسط کمپانی Brainstorm Media انتخاب شد، و دومین داستان کینگ است که طی این فستیوال توسط یک کمپانی برداشته می شود؛ اولین کتاب In the Tall Grass بود که Netflix قرار است آن را بسازد.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی ددلاین، اقتباس از رمان The Gingerbread Girl باعث همکاری کینگ با کارگردان ﮐﺮﯾﮓ ﺁﺭ ﺑﮑﺴﻠﯽ می شود که پیش از این چند اثر اقتباسی بر پایه آثار کینگ را کارگردانی کرده است، از جمله Storm of the Century و Rose Red که هر دو توسط کینگ برای تلویزیون نوشته شدند، همچنین Kingdom Hospital که کینگ آن را از سریال The Kingdom (پادشاهی) ﻻﺭﺱ ﻓﻮﻥ ﺗﺮﯾﻪ اقتباس کرده بود. البته The Gingerbread Girl اولین اثر از پیش نوشته شده کینگ است که توسط ﺑﮑﺴﻠﯽ کارگردانی می شود، چون قبلی ها توسط خود استیون کینگ مخصوص فیلم یا سریال نوشته شده بود.

فیلم جدید آقای کینگ را در کنار ﻣﯿﭽﻮﻝ ﮔﻠﯿﻦ قرار می دهد، که در گذشته هم ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ تعدادی از آثار اقتباسی کینگ بوده است، شامل Thinner و The Night Flier یا Creepshow 2 و The Langoliers، همچنین Golden Years. او ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ The Stand و Pet Sematary بوده است که هر دو اکنون در حال بازسازی هستند و به ترتیب تبدیل به فیلم بلند و مینی سریال می شوند.

فیلم سینمایی The Gingerbread Girl به تازگی معرفی شده، بنابراین هنوز فاقد تاریخ شروع تولید یا اکران است، پس منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این فیلم باشید.

تانی کال

برگرفته از Sony

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *