ساده ترین راهکار ها و روشها برای خوشحال کردن همسر را با خواندن این مطلب به خوبی یاد بگیرید . شاید همیشه با خود فکر میکنیم حتما برای همسر خود باید یا طلا خرید یا ماشین یا … تا آنها خوشحال شوند . اما اگر چنین فکر میکنید رک بگویم هنوز زن ها را نشناخته اید.بهمین خاطر در اینجا میخواهیم بگوییم بدون هیچ هزینه ای چقدر میتوان همسر خود را خوشحال کنیم .اگر شما واقعا همسر خود را دوست دارید و میخواهید این روش ها و راهکار ها را بدانید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید

روشهای ساده خوشحال کردن همسر

برای او یادداشت بگذارید

در رابطه ها لحظات کوچک هستند که حرف اول را می زنند . در یکی از مطالعات روانشناسی با تعدادی از زنان شادی که در رابطه زناشویی خود بسیار موفق و خوشحال بودند مذاکراتی به عمل آمده است. من و همسرم بیشتر از ۵ ساله که ازدواج کرده ایم. شاید فکر کنید رابطه ما الان دیگه خیلی کسل کننده شده اما اون همیشه با گذاشتن یادداشت های عاشقانه در کیفم به من یادآوری میکنه که دوستم داره. من هر شب وسایلم رو برای فردا آماده میکنم و همسرم اون یادداشت رو داخل وسایلم قرار میده.

او را بخندانید

سه ساله که نامزد هستیم اما هنوز هم وقتی فیلمی از خودش برام میفرسته از خنده روده بر میشم. این کارش فقط برای این نیست که بخواد منو بخندونه بلکه علاقه ش رو به من نشون میده و من هم او را دوست دارم و این کارش رو تحسین می کنم.

روشهای ساده خوشحال کردن همسر

به او گوش بدهید

وقتی مشکلی دارم که واقعا منو اذیت میکنه همسرم تمام توجهش رو به من میده. اون موبایلش رو زمین میذاره و موقع گوش دادن به حرفام هیچ کار دیگه ای انجام نمیده. با این کارش به من نشون میده که چقدر براش مهم هستم و به من اهمیت میده و به من عشق میورزه .

به او فضای شخصی بدهید

من و همسرم بعد از یک سال نامزدی زیر یک سقف رفته ایم. وقتی از زندگی مجردی وارد یک زندگی دو نفره میشی شاید کمی سخت باشه. وقتی متوجه میشه که به فضای شخصی نیاز دارم و می خوام کمی با خودم باشم این رو درک میکنه و به بهانه پیاده روی بیرون میره.

با مادر زن تماس بگیرید

همسرم هر هفته به مادرم زنگ میزنه. رابطه خیلی خوبی با مادرم داره و هر هفته بهش زنگ میزنه چون میدونه که بزرگتره و تنها زندگی میکنه. این نشون میده که چقدر آدما براش مهم هستن و نسبت بهشون بی تفاوت نیست.

Wikiravan

insta-tanikal
  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *