سریال Killing Eve با فصل چهارم در سال 2022 به پایان می‌رسد

سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) با فصل چهارم به پایان خواهد رسید اما شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا در حال توسعه‌ی چند اسپین‌آف احتمالی است.

فصل چهارم این سریال تریلر و جنایی با بازی «جودی کومر» و «سندرا او» از اوایل تابستان آینده در بریتانیا و دیگر نقاط اروپا فیلمبرداری خواهد شد و در قالب هشت اپیزود در سال ۲۰۲۲ روی ایر خواهد رفت. فصل سوم «کشتن ایو» آوریل ۲۰۲۰ پخش شده بود اما تولید فصل چهارم به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

«لورا نیل» از سریال «آموزش جنسی» (Sex Education) سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی فصل چهارم است، در حالی که «فیبی والر بریج» نویسنده‌ی فصل‌های ابتدایی به همراه «سلی وودوارد جنتل»، «لی موریس»، «دیمن توماس» و «سندرا او» دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

کومر در این سریال نقش آدمکشی حرفه‌ای به نام «ویلانل» را بازی می‌کند که تحت تعقیب «ایو پولاستری» مأمور مخفی بریتانیایی با بازی «سندرا او» است. «فایونا شا» نیز نقش «کارولاین مارتنز» مدیر سازمان MI6 را بازی می‌کند. [حاوی اسپویلر از فصل سوم]: ویلانل و ایو در فصل سوم موافقت می‌کنند که راه خود را از جدا کنند و هرگز یکدیگر را نبینند.

شبکه‌ی بی‌بی‌سی اطلاعاتی از اسپین‌آف‌های احتمالی فاش نکرده اما به نظر می‌رسد که ای‌ام‌سی نتورک برای گسترش دنیای سریال مصمم است.

«سندرا او» در مورد سریال می‌گوید: ««کشتن ایو» یکی از بهترین تجارب بازیگری من بوده و مشتاقم که به ذهن تحسین‌برانگیز ایو بازگردم. از همه‌ی عوامل و بازیگرانی که در به تصویر کشیدن داستان ما نقش داشتند و از هوادارانی که به ما پیوستند و برای فصل چهارم و پایانی غیرقابل‌پیش‌بینی و هیجان‌انگیز بازمی‌گردند قدردانی می‌کنم.»

کومر اضافه می‌کند: «از همه‌ی هوادارانی که ما را در این مسیر حمایت کردند و با همراهمان بودند تشکر می‌کنم. هرچند تمام چیزهای خوب به پایان می‌رسد، اما این سریال هنوز تمام نشده. کاری خواهیم کرد که این فصل به‌یادماندنی شود.»

تانی کال

30nama

  • Killing Eve

    فصل سوم سریال Killing Eve دو هفته زودتر پخش خواهد شد

    فصل سوم سریال Killing Eve دو هفته زودتر پخش خواهد شد بنابر اخبار سینما و تلویزیون؛ فصل سوم…
  • Killing Eve

    تولید فصل چهارم Killing Eve تأیید شد

    تولید فصل چهارم Killing Eve تأیید شد شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا داستان سریال تحسین‌شده‌ی «کشتن…
  • Killing Eve

    نقد فصل اول سریال Killing Eve

    نقد فصل اول سریال Killing Eve سریال جاسوسی Killing Eve با اضافه کردن یک قاتلِ روانپریش جذا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *