گزارش شده که سلما بلیر (Anger Management) به عنوان بازیگر برای سریال بازسازی Heathers (هدرها) محصول Paramount Network انتخاب شده است.

این سریال بر اساس فیلمی در سال ۱۹۸۸ با بازی وینونا رایدر (Star Trek)، کریستین اسلیتر (Interview with the Vampire) و شانن دوهرتی (Charmed) می باشد. سریال بازسازی هدرها برای پخش در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. بلیر در شبکه اجتماعی خودش عکسی منتشر کرده است که در زیر مشاهده می کنید.

بنا بر گفته ها، بلیر نقش جید را در سریال بازسازی هدرها بازی می کند، یک رقاص برهنه که کمی خشن است ولی فریبندگی خود را نیز دارد. او به گونه ای مادر خواننده کاراکتر هدر دوک می باشد، کسی که تا ۸۲ سالگی همسرش از او به خوبی مراقبت می کند.

شبکه اظهار داشت:

“سریال هدرها که بر اساس فیلمی کلاسیک و به همین نام در سال ۱۹۸۸ می باشد، یک مجموعه کمدی خیلی تیره یک ساعته است که اتفاقات آن در زمان حال رخ می دهد و به ورونیکا سایر می پردازد که با گروهی از هدرهای شیطان ولی بسیار متفاوت سر و کار دارد.”

بلیر بیشتر برای کارهایش در فیلم های Legally Blonde و The Sweetest Thing و همچنین بازی نقش لیز شرمن در فیلم های Hellboy و Hellboy II: The Golden Army شناخته می شود. او اخیرا در سریال Anger Management حضور یافت و در سریال American Crime Story: The People vs. O.J. Simpson نقش کریس جنر را به تصویر کشید.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *