شبکه‌ HBO Max با سریال انیمیشن The Prince خانواده سلطنتی بریتانیا را هجو می‌کند

همزمان با جنجال جدایی «مگان مارکل» و «پرنس هری» از خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا برای انجام پروژه‌های تجاری، شبکه‌ی HBO Max برای تولید سریال انیمیشن کمدی «شاهزاده» (The Prince) به تهیه‌کنندگی «گری جنتی» که در سریال به جای شخصیت اصلی صداپیشگی می‌کند، چراغ سبز نشان داد.

«شاهزاده» با صداپیشگی «ارلاندو بلوم»، «کاندولا راشد»، «لوسی پانچ»، «تام هالندر»، «آلن کامینگ»، «فرانسیس د لا تور» و «ایوان ریون»، از صفحه‌ی اینستاگرام محبوب جنتی الهام گرفته شده است که نزدیک به ۱ میلیون دنبال‌کننده دارد. جنتی در این صفحه از زاویه‌ی دید «پرنس جورج» جوان، بزرگ‌ترین فرزند «پرنس ویلیام» «پرنسس کیت» به هجو خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا می‌پردازد.

این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی جنتی زندگی «پرنس جورج» ۶ ساله در خانواده‌ی سلطنتی را به تصویر خواهد کشید. بلوم در نقش «پرنس هری»، راشد در نقش «مگان مارکل»، پانچ در نقش «کیت میدلتون»، هالندر در نقش «پرنس فیلیپ» و «پرنس چارلز»، کامینگ در نقش پیش‌خدمت جورج، د لا تور در نقش «ملکه الیزابت»، و ریون در نقش «پرنس ویلیام» صداپیشگی می‌کنند.

«شاهزاده» نگاهی هجو‌آمیز و تند به زندگی «پرنس جورج» در کمبریج می‌اندازد، جوان‌ترین وارث تاج‌وتخت در بریتانیا که دوران کودکی محنت‌باری پشت سر می‌گذارد. از آنجا که دوران سلطنت او به زودی فرا نخواهد رسید، در هر اپیزود جورج باید برای گذراندن روزگار در عصر مدرن راهی پیدا کند.

این پروژه چند ماه قبل از مالکیت فاکس قرن بیستم خارج شد و سرانجام این شبکه‌ی HBO Max بود که سفارش ساخت یک فصل را مستقیماً صادر کرد. توسعه‌ی سریال مدت‌ها پیش از «مگزیت» آغاز شده بود. «شاهزاده» پس از مستند «برد و گری می‌روند به…» (Brad and Gary Go To…) که تولید آن امسال کلید می‌خورد، دومین پروژه‌ی جنتی برای HBO Max است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *