در این ویدئو بازیگران و عوامل سریال نوید یکی از بهترین و بزرگترین فرار می‌دهند.فرار از زندان خود را برای یک فرار بزرگ دیگر آماده کرده است.

در جدیدترین هیجان سریال فرار از زندان یعنی در فصل پنجم، ستاره های اصلی همچون ونتورت میلر (Wentworth Miller)، دامنیک پرسل (Dominic Purcell)، سارا وین کالیز (Sarah Wayne Callies)، آمائوری نولاسکو (Amaury Nolasco)، رابرت نپر (Robert Knepper)، راکموند دانبار (Rockmond Dunbar) و پل آدلستین (Paul Adelstein) یک ماجراجویی جدید را شروع کردند، کسانی در سال های 2005 تا 2009 توانستند سریال فرار از زندان را جز یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی کنند. این درام، اکشن بر پایه شخصیت اصلی مایل اسکافیلد (ونتورت میلر)، جوانی مصمم که برای نجات برادرش لینکلن باروز (دامنیک پرسل) خود را به زندان می اندازد …

در سری جدید این مجموعه نشانه هایی داده می‌شود که مایکل زنده است و باید منتظر داستان جذاب و پر هیجان این فصل باشیم و سوالاتی که در غیبت طولانی مدت این سریال در ذهن طرفداران بوجود آمده است، آیا واقعا این فصل می تواند بهترین فصل سریال فرار از زندان باشد ؟!

در این پست ویدئویی برای شما قرار داده شده است که هر کدام از شخصیت های سریال، چه شخصیت های اصلی و شخصیت های جدید که به فصل پنجم اضافه شدند، به معرفی خود و کاراکترشان در فصل پنجم می‌پردازند.

دانلود ویدئو معرفی شخصیت های سریال فرار از زندان – فصل 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *