شرکت سونی که یکی از شرکت های معتبر تولید گوشی های هوشمند می باشد اخیرا آپدیت جدید نرم افزاری برای دستگاه میان رده ای خود ارائه کرده است.
Xperia X در سال ۲۰۱۶ رونمایی شده و اکنون آپدیت جدیدی با حجم ۵۲ مگا بایت در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. همچنین اندروید جدید نوقا نیز در اکثر گوشی های Xperia X پیاده سازی و قابل دسترسی می باشد.
این بروز رسانی تنها برای گوشی های تک سیم کارته اختصاص داده شده است و خوشبختانه با گذشت زمان اندک این نسخه جدید، برای مدل های دو سیم کارته نیز عرضه خواهد شد.

نسخه امنیتی این دستگاه با شماره گذاری ۳۴٫۳٫A.0.206، اکنون در بسیاری از گوشی های هوشمند، بهره برداری شده است.
تنها چند روز از انتشار این خبر توسط گوگل می گذرد و عرضه به موقع این نسخه با عملیات و ویژگی های امنیتی برای بسیاری از کاربران خوشایند بوده است.
اکمپانی سونی اعلام کرد هنگام دریافت نسخه جدید آپدیت این نرم افزار، از میزان باتری و اتصال آن به شبکه WiFi اطمینان حاصل کنید.
این به روز رسانی در بخش تنظیمات، درباره ی دستگاه و سپس در قسمت به روز رسانی نرم افزار، نمایان است.

عرضه آپدیت جدید سونی Xperia X

راه اندازی این آپدیت، به بهبود عملکرد سیستم صوتی، افکت‌های صوتی اصلی در سیستم عامل اندروید کمک به سزایی می کند. همچنین راه‌اندازی مجدد اپلیکیشن بلوتوث و باگ گرافیکی میانبر برنامه دوربین که در گذشته با ایراداتی همراه بود، در این نسخه برطرف شده است.
گفتنی است در هنگام برقراری تماس در صورتی که سیگنالی موجود نباشد، پشتیبانی از سیستم “VoWifi” ، به آن افزوده شده است، که البته تنها در کشور های سوئد، نروژ و دانمارک کاربرد دارد.
از دیگر تغییر های این آپدیت، می توان به وضعیت شارژ باتری را در خارج از نوار وضعیت اشاره کرد، که بسیار کاربردی و مفید جایگیری شده است.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *