فیلم برداری فصل دوم سریال «13 Reasons Why» شروع شده است و برای سال 2018 آماده پخش خواهد بود. البته تاریخ دقیقی برای پخش مشخص نشده است و فیلم برداری در جریان است. حدود 6-8 ماه تا پایان فیلم برداری باقی مانده است. البته این مسئله بسیار مرسوم است که فصل دوم یک سریال معمولا یک سال بعد پخش خواهد شد. داستان سریال راجع به دختری دبیرستانی به نام هانا بیکر «کاترین لانگفورد» است که تصمیم می‌گیرد به زندگی خود پایان دهد. داستان این سریال در مورد احساسات ناشی از مورد قلدری قرار گرفتن، تجاوز، خودکشی و احساس ناراحتی نکردن راجع به مسائل بد زندگی دبیرستانی است.

ستارگان این سریال را کسانی مانند دلین مینیت، آلیشا بو، کریستین ناوارو و جاستین پرنتیس تشکیل می‌دهند، اسامی که این سریال تعداد زیادی از آن ها را تبدیل به ستاره کرده است. احتمالا فصل دوم این سریال به سوالات پیش آمده در فصل اول جواب خواهد داد.ناوارو که نقش تونی را در این سریال ایفا می‌کند، عنوان کرده است که فصل دوم این سریال در حال فیلم برداری است. او در اکانت توییترش به این مسئله اشاره کرده است.

این سریال بر اساس رمانی با همین نام از جی آشر ساخته شده است ولی کتاب دومی که فصل دوم بر اساس آن باشد نوشته نشده است. به این ترتیب احتمالا داستان به حدی قابل قبول بوده که کمپانی سازنده را به ساخت فصل دوم مشتاق کند. با نشان دادن خودکشی هانا در فصل یک به وسیله جزییات گرافیکی، لانگفورد در فصل دوم باز خواهد گشت. احتمال دارد داستان راوی متفاوتی داشته باشد و داستان هانا از دید کارکتر های دیگری بررسی شود. داستان بار دیگر بین حال و گذشته در حرکت خواهد بود. خانواده و مدرسه او مسلما نقش مهمی خواهند داشت. موضوعات حل نشده زیادی نیز در سریال وجود دارد که امیدواریم به نتیجه برسند. به نظر می‌رسد الکس به خود شکلیک کرده، با وجود مردن یا زنده بودن در فصل بعدی ظاهر خواهد شد.

اما چیزی که اکثر قریب به اتفاق طرفداران می‌خواهند ببینند این است که برایس برای تجاوز به هانا و جسیکا با عدالت مواجه شود. در پایان فصل یک جسیکا توانست راهی پیدا کند تا به پدرش واقعیت را بگوید در حالی که شخصیت کلی اعتراف برایس را ضبط کرده بود و آن را به مشاور تحویل داد. ممکن است این موضوع داستان فصل دوم باشد. این سریال در حال حاضر در حال فیلم برداری است. در صورت انتشار اخبار جدید آن ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *