اولین اطلاعات از دومین قسمت فیلم «واندر وومن» منتشر شد. طبق این اخبار، داستان دنباله فیلم، همچون قسمت اول در زمان گذشته اتفاق می‌افتد و پرنسس دایانا این بار باید در سال‌های جنگ سرد در دهه 80 میلادی، با نیروهای شوروی رویارو می‌شود.

به نوشته اسکرین‌رانت، دیگر جزئیات قصه از قبیل بازگشت شخصیت‌ها فاش نشده، اما استودیوی وارنر هنوز به ایفای نقش مجدد «استیو ترور» توسط «کریس پاین» علاقه‌مند است. (اسپویلر) با توجه به اینکه «استیو ترور» در پایان حوادث قسمت اول فیلم می‌میرد، بازگرداندن او باید اتفاقات عجیب و غریبی را درپی داشته باشد، اما نباید فراموش کرد که در دنیای فیلم خدایان باستانی یونان حاضرند.

فیلم «واندر وومن» در هفته‌ای که گذشت، 16.9 میلیون دلار در سراسر دنیا و 10.1 میلیون دلار در آمریکای شمالی بلیط فروشی کرد تا فروش کلی فیلم تا این لحظه به 745.5 میلون دلار برسد. فروش 368.7 میلیون دلاری فیلم در ایالات متحده و کانادا، هفته گذشته از رکورد «بتمن در برابر سوپرمن» که 330 میلیون دلار فروخته بود، گذر کرد. در بخش فروش خارجی نیز، کشور چین با 88 میلیون دلار و به دنبال آن برزیل با 31.7 میلیون دلار، بهترین بازارها برای «واندر وومن» محسوب می‌شوند.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *