فیلم Billionaire Boys Club با حضور «کوین اسپیسی» با فروش مفتضحانه 126 دلار در روز اول مواجه شد

فیلم درام کارآگاهی «Billionaire Boys Club» که اولین فیلم «کوین اسپیسی» پس از پرونده رسوایی اخلاقی محسوب می‌شود با فروش فاجعه آمیز 126 دلاری در روز اول مواجه شد. ستارگانی همچون «انسل الگورت» و «تارون ایگرتون» نیز در این فیلم به حضور دارند. این فیلم که در هشت سینما در سراسر آمریکا اکران شد با فروش 162 دلار در روز شنبه به مجموع 287 دلار در دو روز رسید و در آخر هفته با فروشی برابر 425 دلار شکستی بزرگ خورده است. در حقیقت این فیلم به طور متوسط از هر سینما تنها 53 دلار درآمد داشته که با محاسبه قیمت 9.27 دلاری بلیت یعنی تنها 6 نفر یا کمتر در هر سینما حاضر شده‌اند. این فیلم رکورد کمترین فروش را در سابقه بازیگری «اسپیسی» شکست.

علاوه بر «اسپیسی»، «اما رابرتس»، «جرمی اروین»، «کری الوس»، «جود نلسون» و «بیلی بورد» نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم «Billionaire Boys Club» بر اساس داستان واقعی‌ای درباره کلابی به همین نام در جنوب کالیفرنیا ساخته شده که در دهه 1980 شهرت بسیاری داشت. «اسپیسی» نیز در نقش «ران لوین» شخصی حقیقی که یکی از حاضران همیشگی این کلاب بود حضور پیدا کرده است.

پس از تهمت‌هایی که علیه «اسپیسی» زده شد آینده این فیلم بسیار مبهم بود زیرا شبکه نتفلیکس «اسپیسی» را از سریال «House of Cards» اخراج کرد و «رایدلی اسکات» جای او را در فیلم «All the Money in the World» گرفت. در عین حال یکی از مسئولین ورتیکال انترتینمنت درباره انتشار فیلم «Billionaire Boys Club» گفت:

ما امیدواریم این تهمت‌های وحشتناک آینده فیلم را به خطر نیندازند زیرا دو سال و نیم پیش که این فیلم ساخته شد رکورد «اسپیسی» پاک بود و هیچ تهمتی درباره بدرفتاری‌های او وجود نداشت. در نهایت ما امیدواریم که تماشاگران اعمال بد یک نفر را علیه دیگر بازیگران و کادر فیلم به حساب نیاورند.

فیلم «Billionaire Boys Club» در هیچ یک از سینماهای لس آنجلس یا نیویورک اکران نشده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *