فیلم اقتباس شده از بازی Metal Gear Solid هنوز در روند ساخت می‌باشد. کارگردان “جوردن وگت رابرتز” (Jordan Vogt-Roberts) به وبسایت Collider گفت که سری بازی Metal Gear Solid ” قطعا مهم‌ترین سری بازی برای من در این سیاره است.” او شخصیت هیدئو کوجیما را ستایش کرد و گفت ” کار او هوشمندانه و ویژه است.” او ابراز داشت که اخیرا با خود شخص کوجیما دیدار داشته و این ملاقات برای او مانند یک رویا بوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت gamespot از آنجایی که روند ساخت فیلم Metal Gear در جریان است که او در حال نوشتن فیلمنامه این اثر است.

ایشان گفتند :” من دارم به شدت تلاش می‌کنم که این فیلم اثر قابل توجهی شود و از آثار و فیلم‌های دیگر تقلید نکند زیرا بسیار آسان است که به آن گند زده شود و به شدت آسان است که یک استودیو تلاش کند که این فیلم را شبیه سری Mission Impossible بسازد که نباید اینطور شود. فیلم متال گیر دقیقا باید همان چیزی باشد که سری متال گیر است.”

وگت رابرتز افزود که متال گیر سولید به نوعی بی همتا است و برخلاف کتاب‌های کمیک که در طی سال‌ها 2 جین نویسنده داشتند، اما سری بازی متال گیر تنها یک صدا داشته است که آن هم کوجیما است.

رابرتز تشریح کرد:” فکرکنم این فیلم یک فیلم عظیم و شگفت انگیز شود اما باید طوری این کار انجام شود که لیاقت نام متال گیر را داشته باشد زیرا یک اثر قدیمی و تاریخ دار است که نه تنها در دنیای بازی‌های رایانه‌ای بلکه در رسانه مطرح است.”

به نظر می‌رسد که زمان بسیاری تا تماشای این فیلم باقی مانده باشد. وگت رابرترز اعلام کرد که این فیلم در رده PG-13 با بودجه‌ای بالا یا در رده R با بودجه کم قرار بگیرد.

وگت رابرترز گفت:” صحنه‌های خشن بسیاری در فیلم وجود خواهد داشت اما من حتما این صحنه‌های خشن را هسته اصلی فیلم نمی‌دانم بلکه در مقابل آن لحن و صدا و فلسفه‌های شخصیت‌های بازی قرار دارند. این شخصیت‌ها به نوعی فلسفه‌های متحرک هستند، پس فکر کنم میخکوب کردند این صحنه‌ها در فیلم بسیار مهم‌تر از فکر کردن در مورد رده بندی سنی و رتبه‌ای فیلم است، زیرا هم اکنون ما در تلاش هستیم تا بهترین نسخه از فیلم را آماده کنیم.”

فیلم بعدی وگت رابرترز Kong: Skull Island است که در ماه مارس اکران خواهد شد.

فیلم متال گیر نزدیک به یک دهه است که در مرحله فراهم کردن مقدمات ساخت قرار دارد. این فیلم اولین بار در مراسم E3 2006 معرفی گشت.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *