برای طراحان، فرش قرمز بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن برندهاشون هست. در واقع خیلی از طراحان بزرگ و معروف به بازیگران و خواننده ها مبلغی بین ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار میدن تا لباس ها و جواهراتشون رو در مراسم فرش قرمز بپوشن. البته این مبلغ بستگی به شهرت و محبوبیت اون هنرمند داره.

بعضی از هنرمندها هم لباس، کیف و جواهرات طراحان معروف رو برای یک شب رایگان استفاده می کنن تا برند اون طراح رو به نمایش بزارن و در عکس های فرش قرمز حضور داشته باشه.

اما بعد از این که مراسم فرش قرمز تموم میشه چه اتفاقی برای اون لباس های گرون قیمت و با ارزش میفته؟ آیا برای همیشه داخل کمد میره و دیگه هیچوقت ازش استفاده نمیشه؟ یا این که طراحش اون رو دوباره به فروش میرسونه؟

لباس های هنرمندان بعد از فرش قرمز

آریانا ویزنر متخصص مد هالیوود جواب این سوال رو میده. ۹۹ درصد لباس هایی که در مراسم فرش قرمز پوشیده میشن دوباره به طراح برگردونده میشن. گاهی اوقات که خیلی هم نادره طراح لباس رو به هنرمند هدیه میده. مثل لباس سبز برند ورساچه جنیفر لوپز که در مراسم گرمی ۲۰۰۰ پوشیده بود.

لباس های هنرمندان بعد از فرش قرمز

طراحان بزرگی مثل دیور، لوئیس ویتون و شنل لباس های فرش قرمز رو پس میگیرن و در آرشیو لباس هاشون نگه می دارن. هیچوقت ممکن نیست دوباره چشمتون به اون لباس ها بخوره.

بعضی از این لباس ها که کمتر انگشت نما شدن رو میشه در بعضی فروشگاه ها مثل Armarium و Rent the Runway چند سال بعد از روز مراسم پیدا کنید.

یکی دیگر از جاهایی که میتونید این لباس ها رو پیدا کنید فروشگاه های فروش نمونه هاست. بعضی طراح ها وقتی تعداد لباس هایی که از این مراسم باقی موندن زیاد میشه با تعدادی از اون ها یک فروش نمونه راه میندازن. این لباس ها خیلی ارزون به فروش میرسن چون قبلا استفاده شدن.

گاهی اوقات مردم میتونن کپی این لباس ها رو هم پیدا کنن. مثل لباس نقره ای که کیت هادسون در مراسم بعد از اسکار ۲۰۱۶ پوشیده بود. طراحش کپی لباس رو آنلاین به فروش رسوند.

لباس های هنرمندان بعد از فرش قرمز

این لباس های شیک و زیبا نه تنها نظر بیننده ها بلکه نظر دزدها رو هم به خودش جلب میکنه. لباسی که لوپیتا نیونگو در مراسم اسکار ۲۰۱۵ پوشیده بود توسط کالوین کلین با ۶ هزار صدف به ارزش ۱۵۰ هزار دلار طراحی شده بود. این لباس فردای روز مراسم اسکار از هتل دزدیده شد اما دوباره بازگردانده شد. دزدان لباس تعدادی از مرواریدهای لباس را برداشته و به جواهرفروشی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودنش بردن و بعد از این که متوجه شدن تمام مرواریدها تقلبیه دوباره لباس رو به صاحبش برگردوندن.

لباس های هنرمندان بعد از فرش قرمز

bedunim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *