«مل گیبسون» فیلم جنگی دیگری به نام «ویرانگر» می‌سازد

«مل گیبسون» که آخرین بار با فیلم جنگی «دره هکسا» پشت دوربین قرار گرفته، فیلم جنگی دیگری به نام «ویرانگر» در مورد حملات دریایی جنگ جهانی دوم می‌سازد.

احتمال حضور گیبسون در اقتباس سینمایی از سریال «مرد شش میلیون دلاری»، در مقابل «مارک والبرگ» نیز وجود دارد، بنابراین باید دید تولید «ویرانگر» از چه زمانی آغاز می‌شود. طبق برنامه فیلمبرداری «مرد شش میلیون دلاری» از اواخر تابستان کلید می‌خورد و تا پاییز ادامه می‌یابد، اتفاقی که ممکن است تولید «ویرانگر» را به زمستان موکول کند.

«ویرانگر» بر اساس کتابی غیر داستانی به نام «Hell from the Heavens» نوشته «جان ووکویتس» ساخته می‌شود که در سال 2015 منتشر شد و مانند «دره هکسا» که «نبرد اوکیناوا» در جبهه اقیانوس آرام در جنگ جهانی دوم را به تصویر کشید، همین مضمون را از زاویه‌ای دیگر می‌کاود. کتاب روایتگر دلاوری اعضای کشتی لافی و دفاع آن‌ها در مقابل 22 حمله کامی‌کازه در تاریخ 16 آپریل 1945 است.

نقش گیبسون در فیلم «مرد شش میلیون دلاری» هنوز مشخص نیست، اما والبرگ در نقش سرهنگ «استیو آستین» ظاهر می‌شود. والبرگ که در فیلم «خانه بابا 2» در کنار گیبسون به ایفای نقش پرداخته، سخت به دنبال جلب رضایت وی برای بازی در فیلم است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *