«هنری کویل» به فیلم The Rosie Project پیوست

«هنری کویل» که اخیراً برای بازی در ریبوت «های‌لندر» (Highlander) و فیلم اکشن و جاسوسی «متیو وان» تحت عنوان «آرگایل» (Argyll) به کارگردانی «متیو وان» قرارداد بسته، به فیلم دیگری به نام «پروژه رزی» (The Rosie Project) ملحق شده است.

«استیو فالک» نویسنده و کارگردان فیلم است و داستانی بازگو می‌کند در مورد یک استاد دانشگاه ناکام در عشق که برای یافتن همسری پرسشنامه‌ای تهیه می‌کند و با زنی غیر عادی برخورد می‌کند که هیچ‌یک از خصوصیات «لازم» را ندارد اما ممکن است همان زن مطلوبش باشد.

کویل که در سال‌های اخیر در مشغول بازی در فیلم‌هایی اغلب اکشن بوده، با این فیلم ژانر متفاوتی را تجربه می‌کند. او قرار است در دنباله «انولا هلمز» (Enola Holmes) نیز نقش «شرلوک هلمز» را تکرار کند و پاییز آینده در فیلم پرستاره و جاسوسی «آرگایل» ظاهر شود. انتظار می‌رود «پروژه رزی» در سال ۲۰۲۲ به تولید برسد.

ستاره سابق «مرد پولادین» (Man of Steel) چند هفته قبل به ریبوت «های‌لندر» (Highlander) استودیوی لاینزگیت ملحق شده و به تازگی بازی در فصل دوم سریال فانتزی «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس را به پایان رسانده است. کویل جدا از فیلم‌های دی‌سی سابقه بازی در «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» (Mission Impossible: Fallout) را دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *