خانه سینما و تلویزیون اخبار کارگردان ریبوت فیلم کینه (The Grudge) مشخص شد

کارگردان ریبوت فیلم کینه (The Grudge) مشخص شد

0

کمپانی گوست هاوس پیکچرز و سم ریمی به عنوان تهیه کننده‌ ریبوت فیلم کینه (The Grudge)، نویسنده و کارگردان این اثر را معرفی کردند.

 

 در سال‌های گذشته آثار ترسناک زیادی با بودجه های کمی ساخته شدند که پس از اکران در سالن های سینما توجه اکثریت را به خود جلب کرده و در نهایت نیز به سودآوری کلانی منتهی شده‌اند که از این اثار می‌توان  فیلم‌هایی چون پروژه جادوگر بلر (The Blaire Witch Project)، فعالیت‌های ماور‌الطبیعه (Paranormal Activity) و اخیرا فیلم برو بیرون (Get Out) را نام برد. اما به طور ویژه در سال ۲۰۰۴ و با ساخت فیلم The Grudge بود که این مجموعه فیلم‌ها به طور جدی تر به مسیرش ادامه داد و از نظر تضمین سودآوری نیز به وضعیتی ثابتی دست یافتند.

کمپانی گوست هاوس پیکچرز در ادامه‌ی این روند، پس از مذاکره با نیکلاس پسی، این فیلمساز جوان و آینده‌دار سینما را در جهت بازنویسی فیلمنامه و کارگردانی ریبوت فیلم کینه (The Grudge) برگزید. این در حالی است که سم ریمی نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حاضر شد.

نیکلاس پسی ۲۷ ساله که در حال حاضر درگیر مراحل پس از تولید کار جدیدش٬ تریلری روانشناسانه  تحت عنوان پیرسینگ (Piercing) است، سال گذشته با درام ترسناک چشم‌های مادرم (The Eyes of My Mother) تبدیل به پدیده‌ی جشنواره‌ی ساندنس شد و در همان اولین قدم،توانست نام خود را به عنوان فیلمسازی تازه نفس در زمینه‌ی ساخت آثار دلهره‌آور ثبت کند. فیلم چشم‌های مادرم (The Eyes of My Mother) به گونه ای سیاه و سفید و نزدیک به فیلم‌های تجربی، به روایت داستان دختری جوان با مشکلات روانی دست و پنجه نرم میکند که اقدام به کشتن دیگران زده و با استفاده از آموخته‌های مادر جراحش، اجزای بدن آنها را بیرون می اورد.

فیلم ترسناک کینه (The Grudge) به کارگردانی تاکاشی شیمیزو و با بازی سارا میشل گلر و بیل پولمن داستان یک خانواده‌ی آمریکایی بود که به دلیل تغییر شغلشان  به توکیو رفته و در خانه‌ای ساکن می‌شوند غافل از اینکه این خانه در تسخیر ارواح ساکنین قبلی است که به شکل ناگواری به قتل رسیده‌اند و این ارواح سرگردان حالا تصمیم به انتقام گرفته اند. این فیلم که با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری ساخته شده بود پس ازاکران ان برروی پرده های سینماهای جهان به فروشی بیش از ۱۸۷ میلیون دلار رسید که همین موضوع، زمینه‌ی ساخت ادامه ی آن را مهیا کرد. خود کینه نیز بازسازی فیلمی ژاپنی با نام Ju-on بود که نویسندگی و کارگردانی آن فیلم نیز بر عهده ی شیمیزو بود.

گوست هاوس پیکچرز به همراه سم ریمی این قول را به علاقه‌مندان سری فیلم‌های کینه داده‌اند که با اضافه کردن شخصیت‌های جدید و نیز ارواح جدید، جلوه ای تازه به این فیلم بدهند. در حال حاضر هنوز خبری در مورد زمان آغاز تصویربرداری فیلم و تاریخ نمایش آن در دست نیست.

2fasl

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

insta-tanikal