کارگردان «بازگشت مری پاپنز» راب مارشال توضیح داده است که چرا تصمیم گرفته برای یکی از بهترین فیم های دوست داشتنی دیزنی دنباله ای بسازد. زمان به سرعت سپری می‌شود و قرار است این فیلم در کریسمس سال 2018 روی پرده سینماها برود. 54 سال از ساخت و اکران اولین فیلم اصلی مری پاپنز می‌گذرد. این یکی از طولانی ترین زمان هایی است که طول کشیده تا دنباله یک فیلم ساخته شود. با توجه به مدت زمانی که سپری شده است برای «جولی اندروز» و «دیک ون دایک» مقدر نیست که به ایفای نقش مجدد شخصیت های شان در فیلم بپردازند. از زمان اکران فیلم اصلی تاکنون زمان زیادی گذشته ولی در داستان دنباله ی این فیلم این زمان طولانی سپری نشده است. بنابراین نقش اصلی این فیلم را «امیلی بلانت» و «لین مانوئل میراندا» بر عهده دارند که به ترتیب نقش مری پاپنز و جک لامپ لایتر را ایفا خواهند کرد.

مارشال در گفتگو با پایگاه خبری EW  توضیح داده است که رمان مری پاپنز که توسط تراوز نوشته شده است به او الهام بخشیده تا ادامه این فیلم را بسازد، البته داستان های بیشتری نیز برای گفتن وجود داشت:

ما متوجه شدیم داستان ها و ماجراجویی هایی وجود دارند که روی پرده سینما نرفته اند و من فکر کردم شاید این دلیلی برای ادامه این کار باشد. صحبت در مورد ساخت فیلم در دهه هشتاد و نود بود و من تبحری در آن نداشتم ولی زمانی که کمپانی دیزنی سراغ من آمد گفت که کتاب تراوز خیلی نزدیک به این مسئله است و باید با دقت عمل کنیم، تنها کاری که می توانم بکنم این است که این دنیا را به زیبایی کتاب به تصویر بکشم.

آن هایی که فیلم موزیکال «Mary Poppins» را دیده اند می‌دانند که در رمان تراوتز صحنه ها و اتفاقاتی وجود دارند که در فیلم اصلی رد پایی از آن ها نیست. مری پاپنز بر اساس دو کتاب اول سری بود در حالی که 6 کتاب دیگر نیز از این مجموعه وجود دارند که همگی به طرز عجیبی جادویی هستند و این بسیار خوب است که دیزنی سعی کرده المان های آن ها  را  بار دیگر زنده کند.  مارشال فیلم های موزیکال خوبی در کارنامه ی خود دارد که برای او جایزه اسکار را برای فیلم های «شیکاگو» و « به سوی جنگل» به ارمغان آورده اند. موفقیت او در هر دو پروژه، دیزنی را بر آن داشته تا او را مورد مناسبی برای کارگردانی بداند. این کارگردان با تکیه بر تیم سازنده ی کاربلد علی الخصوص موسیقی دانان برجسته ای که در این راه حضور دارند می تواند دنباله ای شایسته برای فیلم موزیکال نوستالژیک سال های دور سینما بسازد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *