کارگردان فیلم Venom برنامه هایی برای ساخت قسمت های بعدی دارد

با وجود اینکه فیلم سینمایی Venom هنوز پا به گیشه نگذاشته و تا قبل از پاییز امسال هم رنگ پرده را نمی بیند، کارگردان آن آقای ﺭﻭﺑﻦ ﻓﻠﯿﺸﺮ (ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﺯﺍﻣﺒﯽﻫﺎ، ﺟﻮﺧﻪ ﮔﺎﻧﮕﺴﺘﺮ) به تازگی ایده هایی برای ساخت قسمت های بعدی دارد. از این صحبت ها حداقل می توانیم یک برداشت مستقیم داشته باشیم، آن هم این است که اگر Venom در گیشه با استقبال خوبی روبرو شود، می توانیم انتظار ساخت قسمت دوم آن را هم داشته باشیم.

در فیلم سینمایی Venom، تام هاردی شخصیتی به نام ادی بروک را به تصویر می کشد، یک روزنامه نگار که به دنبال داستان بزرگ بعدی خودش میگردد. این تحقیقات او را به سوی Life Foundation هدایت می کند، سازمانی که کشف می کند سیمبیوت ها که بیگانه های بی شکلی هستند برای زنده ماندن نیاز دارند با دیگر موجودات زنده ترکیب شوند. یکی از این سیمبیوت ها به ادی می چسبد، که به او قدرت های فرابشری می دهد و از وی ضدقهرمان ونوم را می سازد. اما همانطور که در توصیف تریلر کامیک-کان Venom آمده بود، “ونوم و ادی درباره برنامه های بعدی خودشان صحبت می کنند؛ ونوم می گوید زندگی قدیمی او به پایان رسیده اما ادی دوست ندارد فقط مردم را بکشد. ونوم پدیدار شده است پس او و ادی می توانند رو در رو صحبت کنند. ونوم ادی را بهبود می دهد و ترکیب می شوند…

در یک گفتگو با وبسایت Comic Book طی همایش بین المللی کامیک-کان، ﺭﻭﺑﻦ ﻓﻠﯿﺸﺮ کارگردان اولین فیلم انفرادی ونوم درباره برنامه هایی که برای ساخت قسمت های بعدی دارند صحبت کرد. او گفت همین حالا هم ایده های مختلفی برای آینده این فرانچایز دارند اما چیزی که آینده را تعیین می کند شوریدگی طرفداران نسبت به فیلم نخست است. با این حساب بدون هیچ شکی اگر قسمت اول با فروش خوبی روبرو شود و نقدهای مثبتی دریافت کند، ساخت فیلم دوم یک اتفاق قطعی خواهد بود.

اولین حضور کمیک بوکی شخصیت ونوم در مجله ۳۰۰ از سری کمیک های The Amazing Spider-Man بود، که در همان تبدیل به یکی از قوی ترین دشمنان مرد عنکبوتی شد. مرد عنکبوتی اکنون بطور رسمی بخشی از دنیای سینمایی مارول است، اما ونوم هیچ ارتباطی با MCU ندارد. حال تمام قضایا به این معنی است که نسخه های جدید ونوم و اسپیدی قرار نیست هرگز در یک فیلم روبروی هم قرار گیرنـد؟؟ مرد عنکبوتی در اولین فیلم حضور ندارد، اما ﺭﻭﺑﻦ ﻓﻠﯿﺸﺮ امکان رویارویی ونوم و اسپایدرمن را رد نمی کند چون آینده قابل پیش بینی نیست، و این دقیقا همان اتفاقی است که طرفداران دوست دارند شاهد وقوع آن باشند. او گفت که “من فکر می کنم ما می توانیم قبول کنیم رویارویی اسپایدرمن و ونوم در یک فیلم واقعا جالب خواهد بود. من اینطور فکر می کنم که استودیو تفکری مشابه دارد و در یک نقطه ممکن است آنها مسیرشان به هم بخورد…

یک مانع بزرگ وجود دارد که مانع حضور اسپایدرمن در فیلم های Venom می شود. دیزنی و سونی یک قرارداد بسته اند که بواسطه آن امکان استفاده ار پیتر پارکر در فیلم های دنیای سینمایی مارول وجود دارد، امام ونوم جزو این قرارداد نیست. بنابراین یک سردرگمی در مورد اینکه Venom یک فیلم مستقل است یا اینکه بعدا می تواند به طریقی بخشی از دنیای سینمایی مارول شود وجود دارد که فعلا کسی در این مورد شفاف سازی نکرده است.

تا جایی که ما خبر داریم، شخصیت شرور اصلی فیلم سینمایی Venom یک سیمبیوت به نام Riot است که آن هم از سازمان Life Foundation نشات گرفته؛ این شرور نسبت به دیگر سیمبیوت ها متفاوت است و می تواند از یک میزبان به میزبان دیگر منتقل شود. با این حساب او ممکن است هر جایی پدیدار شود و خودش را تبدیل به یک تهدید بزرگ برای ونوم و کـل جهان کند. در دنیای کتاب های مصور، در سازمان Life Foundation پنج سیمبیوت وجود دارد. تریلر Venom نوید حضور دیگر سیمبیوت ها را داده بود امـا هنوز کسی نمی داند نقش آنها در فیلم چه خواهد بود.

در انتها باید اشاره کنیم اکران فیلم سینمایی Venom قرار است از پنجم اکتبر ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۱۳ مهر آغـاز شود. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در ارتباط با این فیلم مهیج و تماشایی باشید، همچنین تریلر رسمی بعدی.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *