«کریس همسورث» برای نقش «هالک هوگان» تغییرات جسمانی بیشتری تحمل می‌کند

«کریس همسورث» متعهد شده تا برای فیلم بیوگرافیکال «هالک هوگان» بیشترین تغییرات جسمانی را تجربه کند. این بازیگر استرالیایی که در «دنیای سینمایی مارول» نقش «ثور» را بازی می‌کند، برای ایفای نقش کشتی‌گیر آمریکایی، باید حتی بیش از نقش «خدای آذرخش» عضله‌سازی کند.

همسورث در مصاحبه با «توتال فیلم» می‌گوید: «همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، آماده‌سازی برای این نقش به شکل دیوانه‌واری جسمانی خواهد بود. من باید بیش از هر زمان دیگری تغییر اندازه دهم، حتی بیش از نقش «ثور». علاوه بر وضعیت جسمانی لهجه‌ی [هوگان] و سلوک او مسئله‌ی دیگری است.»

هوگان دوازده مرتبه قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و یکی از محبوب‌ترین کشتی‌گیران دنیاست. او در خلال سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۳ در مسابقات WWF رقابت می‌کرد. هوگان در سال ۱۹۸۲ با فیلم «راکی ۳» وارد دنیای بازیگری هم شد.

فیلم جدید همسورث به نویسندگی «اسکات سیلور» و کارگردانی «تاد فیلیپس» کارگردان «جوکر» ساخته و توسط نت‌فلیکس عرضه خواهد شد. خود هوگان نیز به عنوان مشاور در تولید پروژه نقش خواهد داشت و تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه است.

همسورث اخیراً در فیلم «آزادسازی» دیگر پروژه‌ی سینمایی نت‌فلیکس ظاهر شده است. این فیلم اکشن با بازی «گلشیفته فراهانی» که قسمت دوم آن هم تأیید شده، در یک ماه اول انتشار توسط ۹۰ میلیون مشترک نت‌فلیکس مشاهده شد. همسورث برای بازی در نقش «ثور» در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» بازخواهد گشت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *