«کری راسل» به قسمت نهم «جنگ ستارگان» ملحق شد

«کری راسل» برای بازی در فیلم «جنگ ستارگان: اپیزود ۹» با دیزنی و لوکاس‌فیلم وارد مذارکره شد. وی در این فیلم بار دیگر با «جی. جی. آبرامز» کارگردان همکاری می‌کند. این دو پیش از این در سریال «فلیسیتی» که در خلال سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ پخش می‌شد، و نیز فیلم «مأموریت غیرممکن ۳» با یکدیگر همکاری کرده بودند.

در مورد شخصیتی که راسل باید در فیلم بازی کند هنوز اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود دیزنی راسل را که سابقه بازی در سکانس‌های سخت را در «خانواده‌ی آمریکایی»، «مأموریت غیرممکن» و «طلوع سیاره میمون‌ها» دارد، برای بازی در صحنه‌های اکشن و پر زد و خورد به خدمت گرفته باشد. به نوشته ورایتی، آبرامز تا زمان شروع فیلمبرداری فیلم در پایان ماه جاری میلادی، دو بازیگر دیگر را هم به فهرست بازیگران خواهد افزود. «اسکار آیزک»، «دیزی ریدلی»، «جان بویگا» و «آدام درایور» همگی در نقش‌های قبلی خود بازمی‌گردند. آبرامز پاییز گذشته صندلی کارگردانی را از «کالین ترورو» تحویل گرفت و از آن زمان تاکنون مشغول نگارش فیلمنامه با «کریس تریو» است.

آبرامز پس از کلید زدن سه گانه‌ی جدید جنگ ستارگان با فیلم «نیرو برمی‌خیزد» که در سراسر دنیا ۲.۰۶ میلیارد دلار فروش کرد، بار دیگر بر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. راسل اخیراً فصل ششم و آخر سریال «خانواده‌ی آمریکایی» (The Americans) را در شبکه FX به پایان رسانده است. قسمت نهم «جنگ ستارگان» که نویسندگی و کارگردانی آن به آبرامز سپرده شده، ۲۰۰ دسامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *