«کنت برانا»: نمی‌دانم شخصیت شرور فیلم Tenet هستم یا نه

«کنت برانا» یکی از چندین ستاره‌ی فیلم «عقیده» به کارگردانی «کریستفر نولان» است و به نظر می‌رسد که داستان فیمل او را هم مانند هم‌بازیانش سردرگم ساخته. «رابرت پتینسون» پیش‌تر گفته بود که هیچ نمی‌داند چه اتفاقاتی در فیلم روی می‌دهد. برانا نیز می‌گوید مجبور شده فیلمنامه‌ی «عقیده» را بیش از سایر فیلمنامه‌ها بخواند.

او در مصاحبه با مجله‌ی «توتال فیلم‌» می‌گوید:‌ «شوخی نمی‌کنم، من این فیلمنامه را بیشتر از هر فیلمنامه‌ی دیگری در دوران بازیگری‌ام خواندم. مانند این بود که هر روز یک نوع پازل زمان را حل می‌کنم.»

برانا در مورد اینکه آیا او نقش شخصیت شرور قصه را بازی می‌کند یا نه می‌گوید: «با در نظر گرفتن ذات فیلم، و اینکه کریس در اینجا ژانر را دگرگون کرده، بسیاری از افراد ممکن است با شخصیت «جان دیوید واشینگتن» به هر دو شکل ارتباط برقرار کنند… بنابراین ممکن است انتظار داشته باشید که من شخصیت شرور باشم… اما [داستان] دقیقاً طبق انتظارات بیننده پیش نمی‌رود.»

به گفته‌ی برانا، مخاطبین در طول فیلم دائماً در حال گمانه‌زنی درباره‌ی شخصیت‌ها خواهند بود. او می‌گوید: «در طول فیلم‌ و صحنه‌هایش، او مدام تغییر موضع می‌دهد، یا انتظارات ما از آنچه که شخصیت باید باشد پس و پیش می‌برد. بحث‌های من با نولان در مورد شخصیتم ادامه‌دار بود، به این علت که تکامل شخصیت مشخص نشده بود. مجموعه‌ای بود از غافلگری‌های مدام.»

بازیگر ۵۹ ساله‌ی ایرلندی فیلم «آرتمیس فاول» را برای دیزنی کارگردانی کرده است. این فیلم جمعه‌ی آینده مستقیماً از طریق سرویس دیزنی+ منتشر خواهد شد و در سالن‌های سینما روی پرده نمی‌رود.

استودیوی برادران وارنر قرار است فیلم «عقیده» را ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران کند، اما احتمال تغییر این تاریخ همچنان وجود دارد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *