خلاصه داستان و اولین پوستر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix

ما قرار است در سال ۲۰۱۹ شاهد اکران عناوین ابرقهرمانی مختلفی باشیم، از قسمت چهارم هنوز بدون عنوان Avengers گرفته تا Shazam (شزم)؛ ولی بدون شک می توانیم ادعا کنیم که X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) یکی از مورد انتظارترین هاست، فیلمی که در اصل قرار بود امسال موفق به تماشای آن شویم اما پروسه تولید آن با تاخیر مواجه شد و حالا ۲۰۱۹ پا به گیشه می گذارد. تا این لحظه ما اطلاعات دقیقی از فیلم X-Men: Dark Phoenix نداشتیم، ولی حالا به لطف کمپانی فاکس نخستین پوستر رسمی این فیلم در اختیارمان قرار گرفته، بعلاوه خلاصه داستان رسمی آن.

بعد از مدتها انتظار بلاخره پوستر رسمی Dark Phoenix هم منتشر شد تا ما اولین نگاه رسمی خودمان را به فیلم جدید مردان ایکس داشته باشیم؛ فیلمی که یک ادامه مستقیم برای X-Men: Apocalypse است و احتمالا آخرین فیلم از این فرانچایز که توسط کمپانی Fox تولید می شود — البته بدون در نظر گرفتن ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑهایی مثل X-Force یا Gambit. ما اکنون مدتهاست که منتظریم تا حداقل یک پوستر از این فیلم منتشر شود، ولی حالا نه تنها پوستر به دستمان رسیده، بلکه خلاصه داستان رسمی هم منتشر شده و می توانیم بواسطه آن اطلاعات بیشتری از وقایع فیلم کسب کنیم.

اولین پوستر، که در زیر قابل مشاهده است، بطور رسمی تایید می کند که کلمه X-Men از عنوان فیلم حذف شده است. یک نگاه بیاندازید و سپس هم خلاصه داستان رسمی در اختیار شماست:

در خلاصه داستان رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix آمده که “در فیلم Dark Phoenix، مردان ایکس با یکی از خوفناک و قدرتمندترین دشمنان خود روبرو می شوند؛ یکی از میان خودشان، جین گری. طی یک ماموریت نجات در اسپانیا، جین وقتی با یک نیروی کیهانی رمزآلـود برخورد می کند در آستانه مرگ قرار می گیرد. وقتی که به خانه باز میگردد، این نیرو نه تنها او را بینهایت قوی تر، بلکه ناپایدارتر می کند. جین در درون خودش با این موجودیت دست و پنجه نرم می کنـد، قدرتهای او به روشی که نه درکشان می کند و نه از وجودشان خبر دارد، شکوفا می شونـد. با توجه به اینکه جین دیگر از کنترل خارج می گردد، و به کسانی که دوستشان دارد آسیب می زند، او باعث واچیده شدن پارچه ای می شود که مردان ایکس را کنار هم نگه می دارد. حال، با توجه به اینکه خانواده ایکس در حال از هم پاشیدن است، آنها باید یک راه برای اتحاد پیدا کنند — تا نه تنها روح جین را نجات دهند، بلکه از سیاره مـا در مقابل بیگانگانی که به دنبال قدرت های جین و سلطه بر کهکشان هستند محافطت کنند.

بد نیست اشاره کنیم این دومین باری است که قوس داستانی ققنوس سیاه برای ساخت یک فیلم سینمایی مورد اقتباس قرار می گیرد، بار نخست فیلم X-Men: The Last Stand بود. سیمون کینبرگ که سالها بعنوان نویسنده در فرانچایز X-Men فعالیت کرده، بعنوان نویسنده و کارگردان در پروژه Dark Phoenix داشته است — او Days of Future Past و Apocalypse، همچنین Last Stand را نوشته است. حال Dark Phoenix تبدیل به فرصتی شد تا این بار بعنوان نویسنده و کارگردان، در دو جبهه متفاوت برای ساخت یک فیلم ابرقهرمانی بی نظیر تلاش کند؛ او از ابتدا قصد داشت کاری که در گذشته نتوانست انجام دهد را این بار در درست ترین روش ممکن به سرانجام برساند.

در نهایت باید اضافه کنیم که اکران فیلم X-Men: Dark Phoenix قرار است از تاریخ ۲۵ بهمن سال جاری (Feb 14, 2019) آغاز شود.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *