وحشت های بسیار واقعی از اختلال استرس پس از سانحه، یک درخشندگی فوق العاده را به اولین کارگردانی آرون بی. کونتز با فیلم ترسناک، تاریک و روان پریشانه ی Camera Obscura (اطاقک تاریک) داده است. این فیلم پژواکی از قسمت ۱۹ فصل اول سریال کلاسیک  The Twilight Zone می باشد. حال نیز کمپانی چیلرز فیلم پوستری از این فیلم منتشر کرده است که در ادامه قادر به مشاهده ی آن هستید.

بازیگران فیلم اطاقک تاریک، کریستوفر دنام (Billions, Argo)، ناجیا بابیلیوا (Bridge of Spies)، کاترین کورتین (Stranger Things, Orange is the New Black)، چیس ویلیامسون (Beyond the Gates) و نوح سیگان (The Mind’s Eye, Tales of Halloween) می باشند.

خلاصه ی داستان فیلم اطاقک تاریک به این منوال است که یک عکاس کهنه کار جنگی که به بیماری اختلال استرس پس از حادثه مبتلا می باشد، مرگ های قریب الوقوعی را در عکس های توسعه داده ی خودش می بیند و سلامت عقلانی شکننده ی او را زیر سوال می برد و زندگی افرادی که او دوست دارد را در خطر قرار می دهد.

کمپانی Chiller Films که تولید کننده ی فیلم می باشد، این فیلم را برای اکران در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ (۹ ژوئن ۲۰۱۷) برنامه ریزی کرده است.

پوستر فیلم Camera Obscura (اطاقک تاریک)

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *