بازگشتی برای سریال «Game of Thrones» بعد از فصل هشتم وجود نخواهد داشت

خبری که می خوانید ممکن است باب میل تان نباشد ولی شبکه ی «HBO» در تازه ترین بیانیه ی خود اعلام کرد که بازگشتی برای «Game of Thrones» در کار نخواهد بود. از سال 2011 تاکنون، سریال نام برده تبدیل به مهم ترین پروژه ی شبکه ی HBO و تلویزیون شده است و بودجه های بسیار زیادی که صرف تولید آن می شود باعث شده شاهد سریالی باشیم که خود را به عنوان یک استاندارد در ژانر تخیلی-فانتزی و البته درام معرفی می کند؛ اما این سریال که تا پیش از این اعلام شده بود بعد از اتمامش شاهد اسپین آف هایی از آن خواهیم بود بعد از پخش فصل هشتم به طور کلی پرونده اش بسته می شود. سخنگوی دپارتمان برنامه ریزی HBO آقای «کیسی بلویز» در مصاحبه ی جدید خود با پایگاه خبری «هالیوود ریپورتر» اعلام کرد که شبکه هرگز برای بازگرداندن سریال بعد از فصل هشتم برنامه ای ندارد و خبری از اسپین آف یا بازسازی سریال وجود نخواهد داشت.

چنین اتفاقی نخواهد افتاد. داستانی که سریال را از روی آن می سازیم یعنی «نغمه ای از آتش و یخ» کار خود را در فصل هشتم تمام خواهد کرد. هیچ فصل جدید یا بازسازی از سریال در کار نخواهد بود. در حال حاضر پنج داستان آماده برای تولید اسپین آف ها در اختیار داریم ولی هنوز به دلیل نبود وقت مشخص برای تصمیم گیری روی پروژه ها از تولید هیچ کدام شان مطمئن نیستیم. حتی اگر قصد ساخت اسپین آفی را داشته باشیم مطمئن می شویم که یک سال از اتمام سریال اصلی گذشته باشد.

 

اگر چه هنوز تولید اسپین آف های سریال در هاله ای از ابهام قرار دارند ولی امر بدیهی این است که دیگر خبری از بازسازی یا احیای سریال بعد از چند سال وجود نخواهد داشت و اسپین آف های آن نیز داستان های بسیار مستقلی را از جهان GoT به تصویر خواهند کشید. منظور از احیا نیز در تلویزیون مشابه اتفاقیست که برای «Prison Break» افتاد و شاهد آن بودیم که بعد از هفت سال مجدداً برای فصل پنجم تمدید شد و به تلویزیون بازگشت و چندی پیش نیز خبر ساخت فصل ششم آن تائید شد. نکته ی دیگری که در این بین وجود دارد این است که طبق تائید شبکه ی HBO تنها شش اپیزود دیگر از سریال باقی مانده است و این بدان معناست که پرونده ی Game of Thrones به طور کامل در سال 2019 بسته خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *