تاریخ آغاز فیلمبرداری قسمت آزمایشی پیش درآمد سریال Game Of Thrones

تولید و فیلمبرداری آخرین فصل از سریال Game Of Thrones به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و در نیمه اول سال ۲۰۱۹ شاهد پخش فصل هشتم این سریال محبوب از شبکه HBO خواهیم بود، اما با این حال، بسیاری از طرفداران می‌خواهند بدانند که چه بر سر پیش‌درآمدهای سریال بازی تاج و تخت که در حال توسعه بودند، آمده است. حال و در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه اچ بی او در تور مطبوعاتی انجمن منتقدان برنامه‌های تلویزیونی امسال (Television Critics’ Association یا به اختصار TCA) اطلاعات بسیار جالبی را در این‌باره به اشتراک گذاشته است.

با اینکه در اصل ساخت پنج سریال فرعی بر اساس سریال Game Of Thrones تایید شده بود، اما شبکه اچ بی او به تازگی سفارش ساخت یکی از این پیش‌درآمدها را ثبت کرده است. پیش از این گزارش شده بود که تولید این سریال فرعی که نویسندگی آن را جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) بر عهده دارد، از ماه اکتبر (مهر-آبان) آغاز خواهد شد، اما بلویز گفته است که این موضوع حقیقت ندارد.

بر اساس اعلام بلویز، در حال حاضر جستجو برای استخدام کارگردان و بازیگران اولین سریال پیش‌درآمد بر اساس دنیای وستروس آغاز شده است و آن‌ها امیدوار هستند تا فیلمبرداری قسمت آزمایشی این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ در ایرلند آغاز شود. همانطور که پیش از این گزارش شده بود، وقایع این پیش‌درآمد احتمالی هزاران سال قبل از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت جریان دارد و به وقایع‌نگاری سقوط از دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) به تاریک‌ترین دوران وستروس می‌پردازد. در بخشی از خلاصه داستان سریال پیش‌درآمد Game Of Thrones آمده است:

از اسرار وحشتناک تاریخ وستروس تا منشا حقیقی وایت واکرها، از اسرار شرق تا افسانه استارک‌ها… تنها از یک چیز می‌توان مطمئن بود: این داستانی نیست که فکر می‌کنیم از آن‌ها می‌دانیم.

بلویز در ادامه به این موضوع اشاره کرد که آغاز ساخت قسمت آزمایشی یکی از پیش درآمد‌های سریال Game Of Thrones به این معنا نیست که دیگر پیش‌درآمدها شانسی برای ساخته شدن نخواهند داشت. با این حال، او گفت که چهار پیشنهاد دیگری که برای ساخت سریال‌های فرعی بر اساس دنیای وستروس داده شده بود، کنار گذاشته شده یا در حال بررسی است. بلویز همچنین درباره دلیل سفارش چندین فیلمنامه صحبت کرد و گفت:

دلیل اینکه چندین فیلمنامه برای سریال فرعی بازی تاج و تخت سفارش دادیم این بود که حتی اگر موفق به ساخت یکی از آن پنج فیلمنامه شویم، خوش‌شانس خواهیم بود.

اگرچه فصل هشتم و پایانی سریال Game Of Thrones در نیمه اول سال ۲۰۱۹ به روی آنتن خواهد رفت، اما تاریخ پخش سریال فرعی آن اعلام نشده است و باید زمان بیشتری را برای مشخص شدن زمان پخش آن منتظر بمانیم.

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *