تاریخ انتشار بلوری انیمیشن Toy Story 4

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار با انتشار تریلری اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) که شامل سه نسخه 4K Ultra HD، نسخه HD و Movies Anywhere می‌شود، در تاریخ ۱ اکتبر امسال (۹ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این انیمیشن سینمایی که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر) خواهیم بود. انیمیشن Toy Story 4 تا به امروز ۱.۰۱۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۴۲۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۹۲.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین تریلری از نسخه خانگی انیمیشن Toy Story 4 نیز منتشر شده که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این انیمیشن سینمایی بسیار موفق هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


انیمیشن Toy Story 4 دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که این محتوا شامل بخشی در مورد اسباب بازی‌های مورد علاقه بازیگران و تیم تولید، بخشی در مورد رابطه دوستی بین وودی و باز، بخشی در مورد تغییر شخصیت بو پیپ در این قسمت، یک مستند کوتاه در مورد شخصیت‌های جدید با حضور صداپیشگان و کارگردان و چه چیزهایی باعث شد تا این شخصیت‌ها اضافه شوند و شکل بگیرند، هفت صحنه حذف شده (یک صحنه انحصاری نسخه دیجیتالی است)، فایل صوتی، تریلرها و همچنین بررسی صحنه آغاز انیمیشن و غیره، است. شما همچنین می‌توانید تصویر روی جلد نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن Toy Story 4 را مشاهده کنید:

Toy Story 4

تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، دان ریکلس، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این انیمیشن نیز بر عهده جاش کولی بوده است.

تانی کال

برگرفته از Collider

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *