تاریخ شروع پخش سریال The Third Day مشخص شد

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا زمان شروع پخش سریال The Third Day (سومین روز) با تأخیر مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO زمان شروع پخش جدید این سریال مورد انتظار را اعلام کرده است. HBO تایید کرد که پخش سریال The Third Day از روز دوشنبه، ۱۴ سپتامبر امسال (۲۴ شهریور) آغاز خواهد شد. همچنین این مینی سریال پس از پخش اصلی از HBO، از نیز شبکه HBO Max در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سریال The Third Day محصول مشترک HBO و اسکای است که در ۶ قسمت تولید شده و اتفاقات آن به دو بخش سه قسمتی تقسیم می‌شود که سه قسمت در تابستان و سه قسمت در زمستان جریان دارد.

سه قسمت ابتدایی داستان Summer (تابستان) و سم با بازی جود لا را دنبال می‌کند که در آن سم به یک جزیره دوردست در بریتانیا سفر کرده و با ساکنان مرموز جزیره مواجه می‌شود که آیین‌ها و رسوم عجیب و غریبی دارند و تلاش می‌کنند تا به هر قیمتی سنت قدیمی خود را حفظ کنند. سه قسمت بعدی داستان Winter‌ (زمستان) و هلن با بازی نائومی هریس را دنبال خواهد کرد که یک زن با اراده قوی است که به این جزیره می‌آید و به‌دنبال جواب است، اما ورودش باعث شروع نبرد برای سرنوشت جزیره می‌شود.

وظیفه ساخت سریال The Third Day بر عهده دنیس کلی، نویسنده و سازنده سریال‌هایی چون سریال Utopia (آرمان شهر) به‌همراه فلیکس برت بوده است. کیت د وال و دین الاکلین نیز به نوشتن فیلمنامه مینی سریال سومین روز کمک کرده‌اند. مارک ماندن، کارگردان برنده جایزه بفتا برای کارگردانی سریال National Treasure (گنجینه ملی) که پیش از این با کلی در سریال Utopia نیز همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی ۳ قسمت تابستان و فیلیپیا لاوتروپ، کارگردان سریال The Crown (تاج) وظیفه کارگردانی سه قسمت زمستان سریال The Third Day را بر عهده داشته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Vitalthrills

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *