مطمئنا پس از تاخیری که فصل هفتم سریال Game of Thrones با آن مواجه شد، عطش طرفداران برای دیدن این فصل و ادامه داستان هیجان‌انگیز سریال بیشتر از قبل شده است. به همین دلیل تریلر جدید سریال Game of Thrones موفق شد تنها در 24 ساعت، 61 میلیون بازدید داشته و رکورد تعداد بازدید در یک شبانه روز را بشکند.

میلیون‌ها طرفدار از طریق شبکه‌های اجتماعی توییتر، یوتوب، فیس‌بوک و غیره در همان چند ساعت اولیه تریلر مورد نظر را تماشا کردند و در شکستن این رکورد سهیم شدند. جالب است بدانید که آخرین تیزر این سریال حماسی که در ماه مارس منتشر شده بود، تاکنون 67.6 میلیون بازدید و تریلر فصل ششم سریال Game of Thrones تاکنون 63.5 میلیون بازدید را ثبت کرده است.

البته پربازدیدترین محتوای آنلاین شبکه HBO در حال حاضر متعلق به برنامه هفته گذشته با نام Donald Drumpf بوده که تاکنون 98 میلیون (!) بار تماشا شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در ویکیپدیا، پس از تریلر فصل هفتم سریال Game of Thrones، تریلر فیلم‌های Captain America: Civil War (با تقریبا 61 میلیون بازدید در 24 ساعت) و Star Wars: The Force Awakens (با 55 میلیون بازدید در 24 ساعت) در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

نزدیک‌ترین سریال از لحاظ تعداد بازدید تریلر در 24 ساعت نخست نیز متعلق به Prison Break شبکه فاکس بوده که در روز اول 42 میلیون بازدید داشته است. بدون شک این مقدار فقط بازدید روز اول تریلر (Game of Thrones) را نشان می‌دهند و کسی نمی‌داند که تا پایان فصل، این تریلر چندصد میلیون بار تماشا خواهد شد!

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *