تقریبا پس از قسمت‌های آغازین سریال Game Of Thrones خانواده استارک‌ها را در کنار یکدیگر ندیدیم. ساعاتی قبل توسط Entertainment Weekly تصاویر جدیدی پیرامون فصل هفتم این مجموعه تلویزیونی منتشر شد که هرچند اطلاعات خاصی در بر ندارند اما حداقل استارک‌های دوست‌داشتنی را شاد و خندان کنار یکدیگر نشان می‌دهند!

در این تصاویر شاهد جان اسنو (کیت هارینگتون)، آریا (میسی ویلیامز)، سانسا (سوفی ترنر)، و برندون (اسحاق رایت) هستیم. اینطور که به نظر می‌رسد در فصل‌های آینده سریال Game Of Thrones شاهد قدرت گرفتن استارک‌ها و شروع نبرد بزرگ با ارتش وایت‌واکرها باشیم. همچنین روز گذشته تریلر طولانی از فصل هفتم سریال منتشر شد که نشان می‌داد ارتش از هم گسیخته لنیسترها در حال آماده شدن برای مبارزه با دنریس تارگریان و دوتراکی‌های وحشی است.

بر اساس اخبار منتشر شده احتمالا پنج نسخه فرعی از سریال Game Of Thrones ساخته خواهد شد که ممکن است حتی دنیاها و شخصیت‌های متفاوتی را به تصویر بکشند و بیشتر از اینکه یک پیش‌زمینه یا ادامه‌ای برای این مجموعه تلویزیونی محبوب به شمار بروند، جایگزینی برای آن خواهند بود.

پخش هفتگی فصل هفتم در 7 قسمت از 25 تیر 1396 آغاز می‌شود و «مت شکمن» (Matt Shankman) به همراه «آلن تیلور» (Alan Taylor)، «جرمی پودسوا» (Jeremy Podeswa) و «مارک مای‌لود» (Mark Mylod) تیم کارگردانی این فصل را تشکیل می‌دهند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *