خبرهای جدید حاکی از این است که سوپر استار هالیوود یعنی رابرت داونی جونیور (بازیگر فیلم های انتقام جویان، مرد آهنی و شرلوک هولمز) قرار است یکی از ستارگان فیلم The Voyage of Doctor Dolittlee (ماجرای دکتر دولیتل) محصول کمپانی یونیورسال باشد.

این فیلم بر اساس شخصیت پزشکی می باشد که قادر به صحبت کردن با حیوانات می باشد، نسخه ی اصلی کتاب های این داستان در سال ۱۹۲۰ و به نویسندگی لافتینگ به چاپ رسیده است. این فیلم ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی استیون گاگان (کارگردان فیلم های Syriana و Gold) و نویسندگی تام شپهرد  تولید می شود. فیلم های دیگری چون دکتر دولیتل با بازی رکس هریسون، محصول سال ۱۹۶۷، بازسازی از آن با بازی ادی مورفی در سال ۱۹۸۸ و همچنین دکتر دولیتل ۲ با بازی کایلا پرت، محصول ۲۰۰۱ ساخته شده است که می توان گفت هر سه نسخه به ویژه نسخه های اول و دوم فیلم عناوین شکست خورده ای بوده اند.

برای تصاحب حقوق این عنوان هفته ی گذشته رقابت بزرگی بین استودیوهای مختلف وجود داشته و نهایتا یونیورسال موفق به پیروزی در این رقابت شده است. جو راث، جف کرشن باوم و سوزان دوانی نیز تهیه کنندگان فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (ماجرای دکتر دولیتل) می باشند.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *