10 راه مختلف را با هم مرور می‎کنیم که باعث بهبود زندگی ما بشوند.

اینبار، راه های برای شجاعت و افزایش اعتماد به نفس را معرفی خواهیم کرد. اینکه چگونه در وضعیت و شرایطی بتوانید شجاع بوده و اعتماد به نفس خود را از دست ندهید، مثلا چگونه بتوانید در راحت تر و زیبا تر سخن بگویید ، در شرایط مختلف بتوانید ریسک کنید و همیشه از خطرات دوری نکنید و خودتون رو به سمت موفقیت هل دهید.

  1. صحبت کردن قبل از مصاحبه

اگر شما می‌خواهید برای گروهی کنفرانس دهید یا مصاحبه ای دارید، از یکی از دوستان خود بخواهید بهتون کمک کند، چجوری؟!

از دوست خود بخواهید تا کنفرانس یا مصاحبه شما را بشنود و هر سوالی که برایش بوجود می‌آید را همان زمان از شما بپرسد پس شما می‌توانید با سوالات خارج از ذهن خودتون هم مواجه شوید و در جلسه رسمی راحت تر کار خود را انجام دهید.

  1. فکر کردن

شما هرگز از اتفاقات آینده کاملا دقیق با خبر نیستید مثلا نمیدونید که وقتی از یک تاکسی پیاده می شوید بعد از یک ساعت آن تاکسی کجاس و چه اتفاقاتی رخ داده است پس با فکر کردن بیهوده به خصوص در مورد آینده در خود استرس ایجاد نکنید ولی خودتون رو آماده کرده باشید مثلا برای مثال مصاحبه کاری شما نمیدونید قرار استاز شما چه سوالاتی پرسیده شود پس نباید از قبل اعتماد به نفس خود را از دست بدهید.

  1. پشتکار

یک گام خود را به سوی هدف هل دهید ، بله ، به سوی اهداف بزرگ‌تون . شکست اجتناب ناپذیر است و درهر راهی ممکن است شکست بخورید ولی این مهم است که ترس از شکست شما را به طوری نگه ندارد که هیچ اقدامی برای هدف خود انجام ندهید.

  1. تقویت روحی خود

همین امروز شروع کنید ورزش کنید. با دوستان بیشتر حرف بزنید و مکالمه کنید. یک نوشیدنی بهتر بعد از نهار بنوشید. با خانواد خود شاد باشید و زندگی رو بهتر ببینید

  1. آرام باشید

یک رهبر و مدیر خوب حتما می‌داند که بحران و شرایط سخت وجود دارد و باید با آرامش خود آنها را حل کرده و خود را آماده کند تا برای حل هر مشکل سناریو ها و روش های مختلفی داشته باشد

  1. نفس و وجود خودتون رو بررسی کنید

هنوز خط بین یک فرد با اعتماد به نفس قوی و یک فرد از خود راضی براتون نا مشخصه؟

از خودتون راضی باشید تا این حد که حداقل بتونید بگید چه کار هایی می‌توانید انجام دهید و در چه زمینه هایی بهتر هستید و مهارت دارید نه اینکه همیشه در همه زمینه ها دیگران برتر از شما هستند و شما هیچ.

  1. به اندازه کافی خوب است

کامل بودن خوب است ولی تا زمانی که مانع انجام کاری نشود که جزییات اش را می دانید. از بین بردن یک کلمه از فرهنگ لغات سخته ولی بدونید گاهی اوقات حتما نباید کامل باشد فقط به اندازه کافی هم خوب است.

  1. ریسک کنید

اگرچه کامل بودن ، کلید شما برای رسیدن به هدف تون می‌باشد. ولی این کامل بودن کمی سخت و در بعضی شرایط بسیار زمان بر تا کی می‌خواهید همه ی شرایط رو برای خوتون فراهم کنید تا بعد شروع کنید . ابتدا شروع کنید بعد مشاهدات خود را بگویید.

  1. تمرین مراقبت از خود ( اعتماد به نفس )

کلمات بسیار قدرتمند هستند. آنها میتوانند عزت نفس ما را افزایش دهند و ما را از شرایط خطرناک و بحرانی نجات دهند. نقاط قوت و ارزش های خود را لیست کنید و با خود مرور کنید.

10. به خودتان فشار بیاورید

در یک کلاس ورزشی ثبت نام کنید (ورزش فیزیکی). در آن کلاس عرق بریزید و خود را از راحتی خارج کنید و به خود سخت بگیرید. وقتی آن دشواری را احساس کنید ، می بینید که با گذشت زمان همان که سخت می‌دونستید چقدر راحت شده است.

  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *