سرنوشت تلخ شخصیت «اد شیران» در Game of Thrones

درحالی که حضور کوتاه سلبریتی‌ها در سریال «بازی تاج‌وتخت» به سختی قابل تشخیص بودند و حتی بعضاً دیده نمی‌شدند، سریال تصمیم گرفت ستاره‌ی موسیقی پاپ را جلوی دوربین بنشاند. تهیه‌کنندگان سریال در فصل هفتم در لحظاتی که با استقبال هواداران همراه نشد، «اد شیران» خواننده را در کانون توجه یکی از صحنه‌ها قرار دادند و حتی چند جمله‌ای را برایش شخصیتش در نظر گرفتند. این اقدام که قرار بود خوشایند و هدیه‌ای برای «میزی ویلیامز» طرفدار سرسخت خواننده باشد، اعتراضات زیادی را به همراه داشت تا جایی که شیران حساب توئیتر خود را حذف کرد. اکنون نویسندگان سریال راهی برای بازگرداندن آب رفته به جوی یافته‌اند و سرنوشتی شوم برای شیران در نظر گرفته‌اند.

هشدار: حالی اسپیولر از اپیزود آغازین فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت»

در یکی از صحنه‌های اپیزود اول از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت»، «بران» با سه فاحشه وقت می‌گذراند، اما دو نفر از آن‌ها در مورد داستانی حرف می‌زنند که به تازگی شنیده‌اند. یکی از آنان به سربازی به نام «ادی» با موهای قرمز اشاره می‌کند که در «نبرد گلدرود» یک اژدها به او حمله‌ور شده است. یکی از زن‌ها می‌گوید: «آن پسر ادی با صورت سوخته از جنگ برگشت. چشم او دیگر پلک ندارد.

این جملات احتمالاً به شخصیت شیران مربوط می‌شود چرا که نه تنها نام و رنگ موی او بلکه زمان وقوع حوادث با این توضیحات همخوانی دارد و ثابت می‌کند که شیران اخیراً با اژدهای دنریس روبرو شده است. در میانه‌ی فصل هفتم سریال، جیمی گروهی از سربازان خاندان لنیستر را در «نبرد گلدرود» در مقابل دنریس قرار داد. بسیاری از نیروهای لنیسترها در جنگ با اژدها از دست رفتند. چند اپیزود پیش از این نبرد بزرگ، شیران با چند سرباز دیگر در جنگ به سر می‌برد، بنابراین محتمل به نظر می‌رسد که آن‌ها در گلدرود گرفتار شده باشند.

اپیزودهای بعدی فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» دوشنبه‌ها منتشر می‌شوند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *