«سوفی ترنر»: حاضرم برای بازگشت به دنیای X-Men هر کاری انجام دهم

به دنبال پاندمی کووید-۱۹ نه تنها اکران «جهش‌یافتگان جدید» (The New Mutants) بلکه سرنوشت دنیای «مردان-اکس» فاکس هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. هرچند به نظر می‌رسد که «ققنوس شوم» که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد آخرین نسخه‌ از شخصیت‌های دنیای «مردان-اکس» باشد که در سال ۲۰۰۰ با اولین فیلم «برایان سینگر» آغاز شد، اما این دنیای سینمایی عملاً با وجود «جهش‌یافتگان جدید» به حیات خود ادامه می‌دهد. این بدان معناست که این چندگانه هر سرنوشتی ممکن است پیدا کند، به ویژه وقتی که استودیوی مارول مالکیت این شخصیت‌ها را در اختیار گرفته باشد.

«سوفی ترنر» یکی از بازیگران این فیلم‌ها به تازگی در مصاحبه با «ورایتی» در مورد این ابهام گفته اما می‌گوید حاضر است دوباره نقش قبلی خود را تکرار کند. او در پاسخ به این پرسش که آینده‌ی این چندگانه و جایگاه خود را چگونه می‌بیند، می‌گوید او هم اطلاع دقیقی در این خصوص ندارد.

ترنر می‌گوید: «حتی نمی‌دانم قرارداد به چه شکلی خواهد بود، آیا دیزنی می‌خواهد ماجراجویی «مردان-اکس» را ادامه دهد یا نه، اما من همیشه برای بازگشت به آن شخصیت و بازی در کنار آن عوامل و آن تجربه آماده‌ام. اوقات بسیار خوبی را با آن فیلم‌ها تجربه کردیم. حاضرم برای بازگشت مرتکب قتل شوم.»

اشتیاق ترنر برای بازگشت قابل ستایش است اما به احتمال قریب به یقین دوران او در قالب شخصیت «جین گری» به سر آمده. «ققنوس شوم» نتها از لحاظ هنری شکست خورد و موفق به جلب توجه منتقدین نشد، بلکه یکی از بدترین رکوردهای تاریخ چندگانه را در گیشه به جای گذاشت. بنابراین حتی اگر مارول هم امتیاز تولید فیلم براساس این شخصیت را خریداری نمی‌کرد، فاکس با این عملکرد نسبت به ادامه‌ی داستان بی‌علاقه می‌بود.

از ترنر به تازگی یک سریال کوتاه به نام «بقا» (Survive) در پلتفرم جدید Quibi منتشر شده است. او می‌گوید پس از پایان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) انتخاب‌های بسیاری پیش رو داشته و از این جهت «بقا» را انتخاب کرده که به نظر هیجان‌انگیز و نو‌آورانه می‌رسیده است. او در «بقا» نقش زن جوانی به نام «جین» را بازی می‌کند که به تازگی از مرکز بازپروری روانی مرخص شده و در راه بازگشت افکار شوم زیادی در مورد خودکشی به ذهنش خطور می‌کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *