فصل سوم American Gods ساخته می‌شود

تنها دو هفته پس از آغاز پخش فصل دوم سریال «خدایان آمریکایی» (American Gods) شبکه‌‌ی کابلی Starz اعلام کرد که فصل سوم آن را تولید می‌کند. به نوشته‌ی ورایتی، فصل بعدی با شورانری جدید ادامه پیدا می‌کند. این بار «چارلز ایگلی» نویسنده‌ی سابق سریال‌های «مرده‌ی متحرک» (The Walking Dead) و «دکستر» (Dexter) به عنوان تهیه‌کننده و شورانر در کنار سریال فعالیت می‌کند و چهارمین شورانر سریال در طول سه فصل آن خواهد بود.

پس از جدایی «برایان فولر» و «مایکل گرین» با پایان فصل اول، «جسی الکساندر» (Heroes) سکان هدایت فصل دوم را به دست گرفت. «نیل گیمن» که سریال براساس رمان‌های فانتزی او ساخته شده از شورانر جدید حمایت کرده است. گیمن یکی از تهیه‌کنندگان سریال نیز هست.

گیمن می‌گوید: «بسیار خوشحالم که «خدایان آمریکایی» برای فصل سوم تمدید شد، و حتی بیشتر هیجان‌زده‌ام که با «چیک ایگلی» همکاری می‌کنم. او شریک جرم خوبی است. ما هفته‌هاست که روی قالب کلی فصل سوم کار می‌کنیم و بسیار خرسندم که او مسیر پیش روی «خدایان آمریکایی» را انتخاب می‌کند.»

فصل دوم سریال «خدایان آمریکایی» تا این لحظه از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۳ درصد دریافت کرده است اما منتقدین زیادی قسمت‌های جدید آن را به اندازه‌ی فصل نخست جذاب دانسته‌‌اند و ابراز امیدواری کرده‌اند که مخاطبین فصل اول تا پایان با فصل جدید که باز هم از جلوه‌های ویژه‌ی چشم‌نوازی برخوردار است و نظیر آن در تلویزیون به ندرت یافت می‌شود، همراه بمانند.

یکی از نگرانی‌های مسؤولین شبکه، آمار بینندگان سریال بود که با ۷۲۲ هزار نفری که قسمت اول فصل دوم را تا سه روز پس از انتشار به تماشا نشستند برطرف شد.

«خدایان آمریکایی» یکشنبه شب‌ها از شبکه‌ی Starz پخش می‌شود و روزهای دوشنبه در دسترس قرار می‌گیرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *