فیلم Birds of Prey‌ با درجه سنی بزرگسال اکران می‌شود

«کتی یان» کارگردان «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) اخیراً با حضور در اجلاس مشترک ایالات متحده و آمریکا در حوزه سرگرمی در مورد این فیلم صحبت کرد. یان با تأیید شایعاتی که از ماه‌ها قبل شنیده می‌شد، اعلام کرد که فیلم درجه سنی بزرگسال (R) ‌دریافت کرده است.

«مارگو رابی» که نقش «هارلی کوئین» را در این فیلم تکرار می‌کند سال گذشته گفته بود، «ایده فیلمی با درجه سنی بزرگسال به همراه گروهی از شخصیت‌های زن دیگر را من مطرح کردم، زیرا با خود فکر کردم که هارلی به دوست احتیاج دارد. او عاشق برقراری رابطه با دیگران است، بنابراین نباید کاری کنیم که در فیلم تنها باشد. او باید در کنار دیگران باشد، و آن افراد باید زن باشند. فیلم‌های زیادی ندیده‌ام که حول محور چند شخصیت زن باشد به خصوص آثار اکشن.»

در این فیلم هارلی شخصیت‌های «قناری سیاه»، «هانترس» (ماری الیزابت وینستد)، «رنه مونتایا» (رزی پرز)، «کاساندرا کین»‌ را در کنار خود خواهد داشت تا علیه «ماسک سیاه» مبارزه کند. به گفته یان، فیلمنامه این پروژه را «کریستینا هادسون» نویسنده «بامبلبی» به نگارش درآورده است. یان می‌گوید، «نمی‌خواهم بگویم ساده بود، اما نگارش فیلمنامه سر راست و بدون مشکل انجام شد و من بلافاصه آن را پسندیدم. نمی‌توانسنم فیلمنامه را رد کنم، زیرا مانند بیشتر آثارم، مملو از لحظات طنز تلخ بود.»

«آکوامن» که در تاریخ ۲۱ دسامبر اکران می‌شود، «شزم!» که برای اکران در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده، «جوکر» که ۱۰ اکتبر سال ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود، «پرندگان شکاری» که در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۲۰ به نمایش درمی‌آید و «واندر وومن ۱۹۸۴» که ۵ ژوئن ۲۰۲۰ اکران می‌شود، از جمله فیلم‌های آینده دی‌سی به شمار می‌روند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *