میسی ویلیامز بعد از فیلمبرداری آخرین صحنه آریا، با Game of Thrones خداحافظی کرد

میسی ویلیامز بازیگری که در این سال‌ها نقش آریا استارک را در سریال Game of Thrones برعهده داشت، بالاخره با اتمام کار شخصیت خود از این سریال محبوب خداحافظی کرد و در همین رابطه عکسی در صفحه اینستاگرام خود گذاشته و پیامی هم نوشته است:

خداحافظ بلفاست. خداحافظ آریا. خدانگهدار Game of Thrones. چه روزهای خوشی با شما داشتم. به امید ماجراجویی‌های بیشتر در آینده.

و در ادامه هم هشتگ‌هایی برای متن خود گذاشته است:

lastwomanstanding, barely, immasleepforthenextfouryears, justkiddingdontsleep

پیش از این هم بازیگران دیگری از سریال بازی تاج و تخت مثل امیلیا کلارک (دنریس تارگرین) و نیکولای کاستر والدو (جیمی لنیستر) بعد از اتمام فیلمبرداری نقش‌های خود با این سریال خداحافظی کرده بودند.

میسی ویلیامز از همان اولین فصل Game of Thrones در سال ۲۰۱۱ همراه این سریال بود و در هشتمین و آخرین فصل آن که سال آینده پخش می‌شود هم حضور پررنگی دارد. جایی که در نهایت می‌توانیم سرنوشت وستروس و شخصیت آریا را ببینیم. این فصل شامل شش قسمت خواهد بود که یکی از آن‌ها نبردی عظیم است که فیلمبرداری آن ۵۵ شب طول کشیده و آخرین قسمت سریال هم طبق شنیده‌ها قرار نیست همه بیننده‌ها را راضی کند و احتمالاً با واکنش‌های جالبی همراه خواهد بود.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که هر چند پرونده سریال Game of Thrones در سال ۲۰۱۹ بسته می‌شود، ولی در آینده پنج سریال پیش درآمد از دنیای عظیم جرج آر آر مارتین ساخته خواهد شد. مدتی پیش هم خبری در مورد مقدمات ساخت قسمت آزمایشی و اولیه‌ی یکی از این سریال‌ها منتشر شد که داستان آن به عصر قهرمانان (Age of Heroes) مربوط می‌شود.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *