نام رسمی فیلم Die Hard 6

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی فیلم Die Hard 6 تایید و اعلام شده است. در مصاحبه با امپایر، لورنزو دی بوناونتورا، تهیه کننده مجموعه فیلم Die Hard (جان سخت) رسما تایید کرد که قسمت ششم این مجموعه با نام McClane (مک کلین) تولید و منتشر خواهد شد. فیلم Die Hard 6 در ابتدا قرار بود با نام جان‌سخت: سال اول (Die Hard: Year One) تولید و منتشر شود که قرار بود داستان جان مک‌ کلین ۶۰ ساله با بازی بروس ویلیس، به‌همراه یک جان مک‌کلین جوان‌تر که ۲۰ ساله است، را روایت کند. با اینکه در این فیلم قرار است شاهد یک جهش زمانی باشیم، اما دی بوناونتورا تاکید کرد که ویلیس همچنان نقش مهم و پر رنگی را در این فیلم خواهد داشت. دی بوناونتورا گفت:

من نمی‌توانم مجموعه فیلم Die Hard را بدون بروس تصور کنم. این ایده قرار نیست تمام فیلم را شامل شود. ما می‌خواهیم همانطور که شاهد نسخه ۶۰ ساله این شخصیت در فیلم هستیم، جان مک‌کلین را در سن ۲۰ سالگی خود نیز به تصویر بکشیم.

لن وایزمن، کارگردان فیلم Live Free or Die Hard (آزادانه زندگی کن یا سخت بمیر)، برای کارگردانی فیلم Die Hard: McClane باز خواهد گشت. علاوه بر کارگردانی، او به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده چاد و کری هیس، نویسندگان فیلمنامه فیلم The Conjuring (احضار) و فیلم The Conjuring 2 (احضار ۲)، خواهد بود. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Die Hard: McClane تایید و اعلام نشده است.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *