نویسندگان در تلاش برای بازنویسی داستان فصل 6 House of Cards بدون کوین اسپیسی

بنا بر گزارش های منتشر شده، نویسندگان سریال House of Cards (خانه پوشالی) سخت در تلاش اند تا داستان فصل ششم و پایانی این سریال را بازنویسی کنند و در این جریان، آنها باید کاراکتر فرانک آندروود را نیز حذف نمایند، چرا که کمپانی نتفلیکس همکاری خود را با کوین اسپیسی، بازیگر این نقش، به دلیل اتهامات آزار و اذیت جنسی علیه وی، به طور کامل قطع کرده است.

تنها چند روز پیش بود که آنتونی رپ به طور عمومی در مورد اتفاقی در ۳۰ پیش بین او و کوین اسپیسی افشا سازی کرد. پس از آن، اسپیسی تلاش داشت تا به طور عمومی از وی عذرخواهی کند و در همین راستا نیز اعلامیه ای صادر کرد و سرانجام مشخص شد که وی همجنسگرا است. همین موضوع سبب شد تا برخی دست به نکوهش او بزنند و برخی نیز او را متهم کنند که وی سعی دارد از همجنسگرا بودن خود در راستای منحرف کردن توجه رسانه ها از رفتار ناپسند خود استفاده کند.

در ادامه این سلسله مشکلات برای اسپیسی، خالق سریال خانه پوشالی و نتفلیکس به سرعت واکنش نشان دادند و اعلام کردند که فصل ششم آخرین فصل این سریال خواهد بود و ساخت نسخه های فرعی این سریال بدون کاراکتر فرانک آندروود با بازی اسپیسی در جریان است. سپس نیز تولید فصل ششم سریال خانه پوشالی متوقف شد و سیستمی برای بازیگران و عوامل سریال در نظر گرفته شد تا آنها بتوانند به راحتی در مورد برخورد جنسی احتمالی خود با اسپیسی سخن بگویند و شکایت کنند. پس از این جریانات نیز برخی از عوامل سریال خانه پوشالی از آزار و اذیت جنسی توسط کوین اسپیسی خبر دادند.

حال، اینگونه به نظر می رسد که مدیران اجرایی سریال خانه پوشالی یعنی ملیسا جیمز گیبسون و فرانک پوگلیشون سعی دارند تا فصل ششم و پایانی این سریال را بدون حضور کوین اسپیسی تکمیل کنند. بنا بر این گزارش، بعید به نظر می رسد که سریال کنسل شود و در حاضر نویسنده ها در حال بررسی ایده ها برای ادامه دادن داستان سریال بدون حضور کاراکتر فرانک آندروود می باشند.

تانی کال

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *